Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
knapp
Jag har då, som sagts, sökt Logopedprogrammet i ett antal städer. Har hållit mig fast vi programmet men igår ändrat ordningen på städerna så ansökan ser alltså ut som följer:
1. Lund
2. Gbg
3. Linköping
4. Sthlm
Sanningen är dock den att kommer jag inte in i Lund så tackar jag troligvis nej helt och hållet, sticker ut och reser under hösten och söker istället till Uppsala till efter jul. Alternativt väntar till nästa år.
Vill passa på att önska samtliga i tråden ett jättestort lycka till! Så intressant att läsa vad alla sökt. Var tvungen att googla på PAO för att fatta vad som menades![]()
kl
Någon mer än jag som tänkt läsa Miljövetenskap?Jag har sökt in till det Naturvetenskapliga Kandidatprogrammet i Miljövetenskap på Lunds Universitet till hösten och ligger en bra bit över förra årets antagningssnitt (både i min grupp och HP), så jag kommer förhoppningsvis in!
Och ännu en fråga, vilka pluggar i Lund här?![]()
Kul! Jag är också logoped, tog examen från Lund 2009
JAG! Eller tja, inte än. Men snart
Åh! Spännande! Vad tyckte du om utbildningen?
Nu är det bara 2 dagar kvar!!
Stort tack för ett så utförligt svar
Och, vilken lättnad att höra att du gillade utbildningenJo, jag har kikat på utbildningsplanen och är förbered på att det är mycket förberedande teoretiskt första året. Dessutom verkar jag ha prickat in rätt orter, Lund och Göteborg som första- respektive andrahandsval. Tycker visserligen, så här som total gröngörling, att neuro verkar intressantast men det kan ju ändras dramtiskt de närmsta åren.
Vill inte kapa tråden allt för mycket men bara en kort fråga till; har du läst vidare och tagit en master eller har du "bara" examen? Vet du hur vanligt det är att man läser vidare på masternivå?