Ansökan till högskola hösten 2013

Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

AHHHHHH! Det var uppe för mig med nu! Kom in på civilingenjör i teknisk matematik i lund, fan vad härligt! :D
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Mitt låg också uppe! Hann precis se det innan "det är många som besöker oss just nu" dök upp...

Jag kom in men hoppades nästan på att jag inte skulle gjort det. Besluuuuuutsångest.
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Jag kom in men hoppades nästan på att jag inte skulle gjort det. Besluuuuuutsångest.

Samma här...

Är reserv för PA i Göteborg, men kom in i Karlstad. Nu är frågan, börja plugga i Karlstad / Söka om nästa år till Göteborg / Göra GMU och söka tjänst inom försvaret / Ta ett år och bara resa upp alla sparade pengar ? O_o
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

kl

JAG KOM IN!!!! WAAAAH! Aaaaah glädje!

Naturvetenskapligt Kandidatprogram i Miljövetenskap, LUND HERE I COME!
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Asjobbig (och världens i-landsproblem egentligen, jag vet).

Jag kom in på Jurist på GU. För en månad sedan eller två hade jag nästan bestämt mig för att börja om jag kom in igen (kom in förra året och fegade då ur en veckan innan kursstart). Men nu har jag och en kompis börjat planera lite resor och jag har ett jobb som faktiskt kan fungera med resande. Aaaah. Samtidigt så är det ju en plats som man borde vilja döda för, vågar jag chansa på att jag kommer in 3 år i rad? Söka nästa år igen och satsa helhjärtat då?


Grattis till er som kommit in!
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

wiihoo Jag kom in!
Fast nu har jag ändrat mig och vill hellre komma in på mitt andraval än mitt första. Så jag skickade en återanmälan men tackade ändå ja till både reservplatser och antagning. Hoppas hoppas hoppas :)
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Knapp

Jag ville inte komma in men plugget var min plan B om jag inte fick jobb :o kom inte in på någon av mina sökta utbildningar, reservplats 14 på lantmästaren. Så nu håller alla stora tummen för att jag får jobbet på söndag som jag ska kolla på annars är jag körd.
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

KL
Jag kom in på Socialpsykiatrisk vård (treårigt program) på Högskolan Väst. Som jag ville! :D
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Fast jag tror att de först skickar ut mailet lite senare än vad det ligger uppe på antagning?
Inte säker, men han för mig att det till och med har kommit någon dag efter något år.

Ja så är det nog. Försökte komma in på antagning.se men den var helt kraschad. Och ingenting på mailen..

Åker nog och solar en stund och ser om det kommit igång senare..
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Reserv på alla mina förstahandsval (läkarprogrammet) men däremot är jag antagen på veterinärprogrammet!
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

KL

Jag kom in på sjuksköterskeprogrammet i Nyköping :banana:

Kom även in på kursen Näringslärans grunder, så jag tror jag tackar ja till den också - kan ju alltid hoppa av om det blir för mycket. SSK kommer i alla fall prioriteras :p
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

knapp

Logopedprogrammet i Lund till hösten! :D

(Och skoj att se så många andra blivande Lundastudenter i tråden!)
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Jag hade sökt byggingenjör i Malmö, och enligt antagningsstatistiken har HP legat på 0,3 i många år, så jag trodde det var lugnt (har 0,8). Jag kom inte in :( Jag är så jävla ledsen, har slitit med tekniskt basår för att få behörighet, vad fan gör jag nu? Jag har panik kollat på typ alla program som är öppna för sen anmälan och det sjuka är att detta programmet finns med bland dem?! Hur kan det vara så? :(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp