C
crazy
Sv: Klicka på "svara" och skriv
Vad menar du med det?
Vad menar du med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
crazy skrev:Nej det var skickat anonymt...adressen var nonno@sverige.nu...försökte skicka dit men det gick inte.Låter konstigt. Syrran har sverige också. Men det måste ju gå att kolla på något vis ju.
Men hur som helst så kan man ju ändå se IP adressen om man nu vill luska vidare - men det orkar jag inte bry mej om.Kan ju vara att hon bara spärrat av mej i sin outlook eller nåt kanske?Men kan du själv se IP adressen eller måste du be sverige om det? Kan ju vara så att du är spärrad för svar också.
Jo visst skulle det kunna vara någon utav dem...men då hade det nog stått något om "varför" de tyckte si eller så.Ja kan ju varit så, eller så ville dom inte röjja sin identitet genom att tala om att dom varit hos dig.
Ja jag vet att du gillar henne också...ni är några få som förstår er på skillnaden.Ja du gör det ju tack vare ditt egna färg/hbl avel kombinerade intresse.Kan ju vara så. Men jag har ju suttit i samma båt som du med att ha en bra häst och ett högre pris. Ångrar inte ett dugg på att vi till slut bestämmde oss för att behålla henne istället.
Hm jag tror aldrig jag mött någon som inte gillar denna hästen över huvudtaget...men klart som attan när hon bjuder så på sej självt!Visst bjuder hon på sig själv, ja det finns ju flera som sett henne och gillat henne ju.
Visst har folk rätt att ha åsikter - men då ska man stå för dem också - MED sin underskrift!Precis.
Här handlade det nog bara om en bitter person som såg något som föll i smaken kanske - men som blev irriterad av priset så att säga.Är nog helt benägen att hålla med dig där. Det är vad jag tror i allafall.
Hannely skrev:Tycker i allmänhet att folk inte har någon som helst förståelse för vad det kostar att föda upp.......
crazy skrev:Prutning på telefon utan att de ens har sett en häst live tycker jag är i det närmaste oförskämt!