Ännu en älskad vän som fått somna in

KesoNeso

Trådstartare
I fredags kväll fick vår älskade gamling somna in, älskad - saknad. För att bearbeta har husse och jag idag gått igenom alla våra bilder och satt ihop en liten film. Tårarna rinner varje gång jag startar den.......

Vilken fin film ni gjort till er hund! Lycka är att få vara ett så högt älskat djur!!:love:

Men man vänjer sig aldrig vid att deras tid är så mycket kortare än vår...:(
Beklagar sorgen!!!

Åh vilken vacker film, kunde inte låta bli att fälla en tår. Vet så väl vilken stor saknad det blir :cry:. Men ni hade många roliga år bakom er och det är ju en tröst i sorgen, men jag skickar många tröstkramar.

Naturligtvis skulle jag - Lipsillen själv hitta den här tråden.. Sitter med gråten i halsen nu. :(
Det är som @Milene säger. Man vänjer sig aldrig av faktumet att deras tid är så kortare än vår.
Varje dag när jag kollar på min tänker jag "Hur ska jag klara mig utan honom i mitt liv?" (Nu gråter jag). Det är hemskt och finns inget som kan ersätta den tomheten dom lämnar efter sig. Beklagar verkligen och säger som de andra - Han ser ut att haft ett underbart liv hos er!

Naturligtvis skulle jag - Lipsillen själv hitta den här tråden.. Sitter med gråten i halsen nu. :(
Det är som @Milene säger. Man vänjer sig aldrig av faktumet att deras tid är så kortare än vår.
Varje dag när jag kollar på min tänker jag "Hur ska jag klara mig utan honom i mitt liv?" (Nu gråter jag). Det är hemskt och finns inget som kan ersätta den tomheten dom lämnar efter sig. Beklagar verkligen och säger som de andra - Han ser ut att haft ett underbart liv hos er!

Ja, tomt är det verkligen. Men vi har även en ettårig terrorist här hemma som skingrar tankarna lite, även om det är lite extra jobbigt de gånger man ser honom gå och leta efter Max.......

I fredags kväll fick vår älskade gamling somna in, älskad - saknad. För att bearbeta har husse och jag idag gått igenom alla våra bilder och satt ihop en liten film. Tårarna rinner varje gång jag startar den.......

Beklagar verkligen sorgen! Han verkar ha varit en stor personlighet. Även om jag fick tårar i ögonen så kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden när jag såg vissa foton (tratten!). Det är så fruktansvärt jobbigt att förlora en älskad vän, men så småningom har man bara de glada och fina minnena kvar. Och jag säger som övriga att verkar ha levt ett lyckligt liv med er!

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 246
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 606
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 745
Senast: starcraft
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 896
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar