Annorlunda träns

P

pemma

Dressyren är kanske inte så strikt längre?!

Kolla in denna länken, särskilt sida 6, 9-10.
http://www.os-sattlerei.com/pdf/trensen.pdf
Brunt träns med rosa fodring bland annat :D

Vad tycker ni? Något ni skulle kunna tänka er?

Personligen tycker jag nog att flera av de i länken är lite väl mkt, har lite svårt för rosa/turkos fodring, men det bruna tränset med beige fodring gillade t o m jag. ;)

Sv: Annorlunda träns

Det svarta med grå fodring var ju jättesnyggt! Och så det bruna med beige fodring!

Jag tycker det är jättekul att det börjar komma lite annorlunda grejjer att välja på!

Inte en aning vad det kostar. De brukar ju inte vara direkt billiga tyvärr.

Det är ingen butik (bara en länk till leverantörens hemsida), så det går inte att köpa därifrån. Men vanliga butiker kan säkert ta hem om man ber om det.

jag tycker dom är snygga. :d

vill ha ett sånt 4 radigt böjt pannband.:love:

Jag har ett sådant pannband. Nytt från förra veckan. Jag är såååå nöjd med det, fast väldigt fattig nu då.... I broschyren vill jag helst ha Munchen kandar, det rundsydda. Fast jag vill nog helst ha med rundsytt pannband och vanlig lädernosgrimma - lack-varianten är lite väl vågad, men ge mig några månader så kommer jag att ha vant mig vid det och börjat dregla efter det... Mitt OS-pannband sitter på mitt splitternya Sabre-träns - min lilla häst ser ut som en prinsessa :)

Euuuh! Var är spysmileyn när man behöver den? Rosa foder och rosa pannband kan väl vara sött på en liten vit B-ponny, men annars... yäck!

Jo, det finns snygga träns på länken också, men inget blingbling till min ponny tack.

jag tycker dom är snygga. :d

vill ha ett sånt 4 radigt böjt pannband.:love:

Håller med! det 4 radiga böjda pannbandet är bara så :love:
Tänkte köpa ett, så ska kolla efter dom på gbg horseshow får hoppas det finns där annars måste jag beställa:angel:

Jag stod i lokala hästaffären och klämde på pannbandet och våndades över priset. Bestämde mig för att vänta..... Åkte tillbaks dagen efter för att köpa och då var det SÅLT!!! De sa att nya var beställda, var inne ytterligare ett tag efter och hittade då ett i rätt storlek. Klippte till direkt, fast med försvarlig hicka över priset.... de är SJUKT dyra... :eek: Men så snygga :love:

Det där är min dreggelkatalog :love: Brukar dreggla och glo i den ett par gånger i veckan :rofl: Det stör mig bara att de inte har någon bild på ett mörkbrunt kandar med beige fodring (4 cm nosgrimma) och svängt pannband med brun-guldiga stenar (sådant som visades att Anky har).

Sjukt snygga saker!!! Måste bara bli miljonär innan man kan fundera på å köpa ju! :(

Kollar i den där katalogen allt för ofta...:angel: Har sett ett pannband med pärlor som är helt:love::love:

Gillar inte rosa och ljusblå fodring däremot är det dösnyggt med brunt träns och beige fodring. Vill dock bara ha svart till min pålle. Hon passar inte i brunt:p

Jag har beställt en nosgrimma därifrån som är svart, beige fodring och rundsydd! Den kommer att förgylla mitt liv! På Falsterbo blir det nog ett pannband med pärlor till också, men det stör mig att det inte finns svängda pannband med pärlor!

Jag har beställt en nosgrimma därifrån som är svart, beige fodring och rundsydd! Den kommer att förgylla mitt liv! På Falsterbo blir det nog ett pannband med pärlor till också, men det stör mig att det inte finns svängda pannband med pärlor!

Den nosgrimman låter ju helt ljuvlig!!! Håller med - fota direkt när den kommer, så vi får något mer att dregla över :)

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Utrustning Rensade bland lite hästgrejer ikväll, och hittade ett träns jag inte vet hur jag kom över. Och än mindre vad det är för märke på. :grin...
Svar
7
· Visningar
991
Dressyr Sitter hemma med en dryg förkylning och har då tid att fundera och klura. Funderar på vår sports framtid. De senaste åren har det hänt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 791
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Velade mellan Dressyr o Ridning men det är ju trots allt så att jag vill hitta en tävlingsmässigt bra engelsk dressyrridning så det fick...
Svar
18
· Visningar
3 234
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix