Annorlunda sovställningar

Sv: Annorlunda sovställningar

Har inte riktigt klurat ut hur man lägger in bilder än..men det här är min tax.

C:\Documents and Settings\Rune\Mina dokument\Mina bilder\Mobil bilder 05-12-22

Nej..den fungerade inte...hur gör man??Har asså en verkligt konstig sovställning här på honom!

Travanti skrev:
Har inte riktigt klurat ut hur man lägger in bilder än..men det här är min tax.

C:\Documents and Settings\Rune\Mina dokument\Mina bilder\Mobil bilder 05-12-22

gå in på http://photobucket.com , bli medlem och luska dig fram, om du vill ha min lilla hjälp så kan du ju adda min msn (qnasnoni@hotmail.com) så hjälper jag dig med det jag kan.

Mina två greyhounds brukar ligga på rygg med alla fyra i vädret, när dom har in tagit soffan/sängen.

Hehe, denna hör väl inte riktigt hit men jag postar den ändå :) Detta är Candy, en amerikansk bullldog.
IMG_1002.jpg

Ja Hiljaa hon sover alltid på ett konstigt sätt...

Arcomm030.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 583
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 936
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 369
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama