Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mördarhästen får hoppas på någon annan medrytttare än mig, tror jag (eller är det kanske ägaren som inte tyckte att den förra medryttaren höll måttet månne, eller är det legenden om den huvudlöse ryttaren som visat sig vara sann, kanske ). Huvva, hur som helst .Häst söker medryttare. Bara jag som får lite konstiga vibbar av bilden?Visa bifogad fil 38110
Tänkte snarare att bra att de är ärliga med hur hästen ärEn annons på en unghäst: ”Kan testa sin ryttare vid uteritt med att stegra och bli stallmodig därför krävs det en bestämd ryttare med unghästvana som har god balans och är envis men hon gör absolut inget dumt!”
Är det bara jag som tycker att stegra och ”testa” sin ryttare är lite dumt...?
Absolut jättebra!Tänkte snarare att bra att de är ärliga med hur hästen är
Ah, då är jag med! hah, ja stegra ses nog som dumt av majoritetenAbsolut jättebra!
Men för mig blir det lite motsägelsefullt när man först skrivet att den stegrar och testar sin ryttare och sedan skriver att den inte gör något dumt
Såklart beror det ju på ryttarens aspekter av vad ”dumt” är. Jag vill inte ha en häst som jag vet stegrar vid uteritter, medan någon annan kanske inte tycker att det är någon bigg deal och har kunskap och erfarenhet av att lösa sådana beteenden
Det kan även vara jord som man odlar Dressyrhästar i, du vet Rhododendronjord och liknande. Det blir kanske billigare att så än att avla på vanligt sättNån säljer dressyr jord!!
Undrar om de är som underlag för att man ska kunna rida bättre eller om man har det i hagen till dressyrhästarna
Vi fortsätter väl här?
En annons på Hästnet nu,
En bild på en beteshage, fast det är en begagnad hästtransport "med skavanker" som säljes. Och man måste maila för att få telefonnumret till säljaren för det är inte hen som lagt in annonsen... Men orka... Känner jag då...l
Ja de kosta inte ens en hundralapp, undrar hur mkt som behövs till en blivande gphästDet kan även vara jord som man odlar Dressyrhästar i, du vet Rhododendronjord och liknande. Det blir kanske billigare att så än att avla på vanligt sätt
Om du vill ha en häst på ca 700 kg får du räkna hur många säckar det krävs så har du ett hum om priset sen. Se upp med nattfrost på små plantor.Ja de kosta inte ens en hundralapp, undrar hur mkt som behövs till en blivande gphäst
Eller kanske mer sannolikt, köpt på loppis för att göra sig en ”hacka”Dom som har en hel massa auktioner och inte är hästkunniga
Lädergrimma för köpnupriset 250kr.
Ok pris för en lädergrimma, men
På bilden en tydlig lapp där ägaren troligen haft den på loppis eller så. För 30kr
TA. Bort. Lappen.
Jag var nära på att göra en sån tabbe härom veckan. Sålde ett ländtäcke till en tjej via FB. Sålde det för 75 kr, och upptäckte i sista sekund lappen från senaste loppisen där det stod "50 kr". Hann rycka bort den precis innan överlämningen. Slutet gottDom som har en hel massa auktioner och inte är hästkunniga
Lädergrimma för köpnupriset 250kr.
Ok pris för en lädergrimma, men
På bilden en tydlig lapp där ägaren troligen haft den på loppis eller så. För 30kr
TA. Bort. Lappen.
Det är sellpy, de säljer väl åt privatpersoner. Tror inte de köpt själva för att sälja vidare De gör lite blunders från och till. Vanliga billiga ryktborstar för flera hundra och lite sådärEller kanske mer sannolikt, köpt på loppis för att göra sig en ”hacka”