Menade dom en hingst eller en valack med potential? Om det var en hingst fĂ„r man anta de jobbar som fastighetsmĂ€klare med mĂ„nga hus till salu med âpotentiell sjöutsiktâ dvs om skogen emellan skulle skövlas"POTENTIELL VALACK"
...hm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menade dom en hingst eller en valack med potential? Om det var en hingst fĂ„r man anta de jobbar som fastighetsmĂ€klare med mĂ„nga hus till salu med âpotentiell sjöutsiktâ dvs om skogen emellan skulle skövlas"POTENTIELL VALACK"
...hm.
TÀnkte detsamma nÀr jag sÄg annonsen
Ser ut som det Àr nÀt just i delen för skapet men det kÀnns ju ÀndÄ vÀldigt Àckligt och skumt om det Àr meningen att kisset ska sila igenom nÀtetTÀnkte detsamma nÀr jag sÄg annonsen
Det Àr vÀl för flugor?Ser ut som det Àr nÀt just i delen för skapet men det kÀnns ju ÀndÄ vÀldigt Àckligt och skumt om det Àr meningen att kisset ska sila igenom nÀtet
Ja det Àr för flugor men du Àr vÀl medveten om var pojkhÀstar kissar ifrÄn? Detta flugskydd Àr ju anatomiskt sytt att tÀcka skapet var tror du kisset ska ta vÀgen ??Det Àr vÀl för flugor?
Man fÄr slÄ en knutJa det Àr för flugor men du Àr vÀl medveten om var pojkhÀstar kissar ifrÄn? Detta flugskydd Àr ju anatomiskt sytt att tÀcka skapet var tror du kisset ska ta vÀgen ??
Det dÀr Àr en regnliner som ska anvÀndas under flugtÀcke. De ska sitta sÄdÀr eftersom de frÀmst ska tÀcka ryggen.Verkligen fint vald storlek pÄ tÀcke för hÀstmodellen Vem hade hand om den hÀr reklamkampanjen?!Visa bifogad fil 125081
Aha! Hade inte sett sĂ„n förut Ăr kanske inte sĂ„ viktigt att bog/rumpa hĂ„ller sig torr hela vĂ€gen speciellt pĂ„ sommarenDet dĂ€r Ă€r en regnliner som ska anvĂ€ndas under flugtĂ€cke. De ska sitta sĂ„dĂ€r eftersom de frĂ€mst ska tĂ€cka ryggen.
Nej precis. Det Ă€r meningen att det ska vara nĂ€t nertill sĂ„ att det blir svalt Ă€ven om man vill skydda ryggen vid regn.Aha! Hade inte sett sĂ„n förut Ăr kanske inte sĂ„ viktigt att bog/rumpa hĂ„ller sig torr hela vĂ€gen speciellt pĂ„ sommaren
Men hur lyckas man? PÄ bÄda sidor, liksidigt?Att man ens övervÀger att sÀlja dom hÀr. Dom borde finnas pÄ Ätervinningen och ingen annanstans. Visserligen sÀljs dom i stigbygelpaket men...
Och den som har anvÀnt dom, har den inte mÀrkt nÄgot? Inget konstigt alls?
Visa bifogad fil 125121
Ingen större konst, dÄlig metall helt enkelt i den typen av stigbyglar. De var ju vÀldigt vanliga förr och jag har iaf slÀngt minst tvÄ par innan jag helt slutade köpa dem.Men hur lyckas man? PÄ bÄda sidor, liksidigt?
Och jag har tvÄ par, de ena köpta för tjugo Är sedan och ett par fick vi med i hÀstköpet sÄ ca tjugo Är de med. Det ena paret sitter fortfarande pÄ sadeln.Ingen större konst, dÄlig metall helt enkelt i den typen av stigbyglar. De var ju vÀldigt vanliga förr och jag har iaf slÀngt minst tvÄ par innan jag helt slutade köpa dem.
Mitt sista par köpte jag pÄ 90-talet och de kasserades Àven pÄ 90-talet. Nog borde de hÄllit för 56 kg muskler men gjorde det inte, beror kanske pÄ hur man rider men jag red mycket terrÀng och jakter sÄ jag stod ofta i stigbyglarna.Och jag har tvÄ par, de ena köpta för tjugo Är sedan och ett par fick vi med i hÀstköpet sÄ ca tjugo Är de med. Det ena paret sitter fortfarande pÄ sadeln.
DÄlig kvalitet skulle jag tro, alldeles för klena , sÀrskilt nÀr de inte har hela sidor dÄ.Men hur lyckas man? PÄ bÄda sidor, liksidigt?
Du vet det Àr sÄ lÀtt att ta fel pÄ allt som har med fötter att göra, kofot⊠stigbygel⊠vad ens Àr skillnaden pÄ anvÀndningsomrÄdeMen hur lyckas man? PÄ bÄda sidor, liksidigt?