Vilken tur att ingen har tagit bort bakdelen på shettisen, en halv shettis lix"söker brösta till shettis med bakdel"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur att ingen har tagit bort bakdelen på shettisen, en halv shettis lix"söker brösta till shettis med bakdel"
"söker brösta till shettis med bakdel"
Såg precis den där och tänkte på den här tråden!"söker brösta till shettis med bakdel"
Såg nyligen en annons på någon som vill låna ut sin häst. Hästen planeras att ridas in om ett par månader. Med andra ord är det den som lånar hästen som ska göra detta?
Tycker det här beteendet har blivit vanligare. Ägaren lånar ut sin gröna häst och förväntar sig (?) att den utbildas under tiden, eller de som söker kunniga medryttare som kan utbilda, samt betala för att få rida. Förstår inte varför så många svarar på dessa annonser?
Det där fick mig att skratta.Äsch, nu är du kinkig Är du intresserad seriöst kommer numret komma till dig i en dröm.
Från Facebook:
"Allt möjligt i ponny-full. Fråga för pris och Stl."
...ELLER: skriv ut pris och storlek direkt?????
Kopiera texten så bryter du inte mot forumreglerna.Får man länka till annonser? Eller är det kopiera texten som gäller??
Bästa annons jag läst på länge läste jag nyss
Får man länka till annonser? Eller är det kopiera texten som gäller??
Bästa annons jag läst på länge läste jag nyss
Alltså, hade jag letat häst hade jag fallit stenhårt för den annonsen Låter som precis min typ av hästÄndra igen... måste ta bort hästens namn som skrivits typ 30 ggr
Hahaha du hann läsa. Våga köpa häst av den säljaren! Kanske om man bor runt 50 mil ifrånAlltså, hade jag letat häst hade jag fallit stenhårt för den annonsen Låter som precis min typ av häst
Hahaha du hann läsa. Våga köpa häst av den säljaren! Kanske om man bor runt 50 mil ifrån