P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååh såg den också
Schetis? Får mig att tänka på sketen på nå sätt, var de det du reagerade på eller va de nå annat?
Det var väl bara träns och benskydd som var rättstavatSchetis? Får mig att tänka på sketen på nå sätt, var de det du reagerade på eller va de nå annat?
Ja, jag har hört att hösegel från just Hölls kan vara väldigt bråkiga"Svårt hösegel från Hölls"
Vadå ras? Han vill ju bli pappa bara..."Vår lille avelshingst ska nu flytta. Aldrig sjuk, gör aldrig dum och har gett fina föl."
Övrig info mankhöjd, att den är snäll mot barn och födelseår.
Kanske bara jag som är petig och tycker att det hade varit relevant att skriva ut ras och stam? Men man kanske inte behöver det på prickiga ponnys?
Han skulle bli en jättebra pappa.Vadå ras? Han vill ju bli pappa bara...
Här avlar man ju pga färgen säkert 100% att fölet blir prickigHan skulle bli en jättebra pappa.
Alltså... Jag läste en annons om stallplats.
Vad är MAX ni skulle betala för detta:
I stallet finns tvätt- och torkrum, sällskapsrum (med värme) och fullt utrustat kök, tillgång till toalett och dusch.
Sadelkammare/smörjrum är låst och uppvärmt med tillgång till stort låst skåp.
Spolspilta med varmt vatten och solarium finns i stallet.
Hästarna är ute länge (ca 8-16) och in- och uttag ingår i hyran.
Vinterhagarna är sand/grus och lunch serveras ute.
Sommarhagen är stor och grön.
Grovfodret håller mycket hög kvalitet och serveras 4 ggr per dygn
Kraft serveras 2 ggr per dygn
Strö i form av pellets/kutter eller torvmix ingår.
I boxarna finns tjocka gummimattor.
Alla boxar har öppningsbara fönster.
I stallhyran ingår 10 kg grovfoder och 2 kg kraft.
Du gör själv dina höpåsar och mockar.
I anslutning till stallet finns en utebana som är ca 30x30. Underlaget är bra under större delen av året
ridhus saknas,
Det tar ca en kvart att skritta till ridhuset. Dit rider du på bra ridväg.
Det är lite långt att gå till bussen.Det tar ca 20 minuter att gå till bussen. Enklast är så klart att ha tillgång till bil.
7500!! Vill de haRunt huvudstaden hade du fått betala runt 4000-6000 :- för det.
För inte lika mycket/bra faciliteter fick jag betala 3200:-.
7500!! Vill de ha
Var ligger det?7500!! Vill de ha
Lidingö, men ändå!Var ligger det?
Herregud!7500!! Vill de ha
Ah, dåså.. Då känns det ju klart mer rimligt!Lidingö, men ändå!