Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Genomsnällt sto född 94 säljes som sällskapshäst,
Pga att hon gärna haltar efter man ridit henne ev lättare promenad ridning kan funka..........Söker ett käreksfullt hem till henne där hon lan få spenderar sina dagar som sällskapshäst....Ber att endast seriöst i intresserad tar kontakt som kan ge henne ett bra och fint hem .

Det var ju det här med äldre, inte helt fräscha hästar och sälja vidare...

Pga att hon gärna haltar efter man ridit henne ev lättare promenad ridning kan funka..........Söker ett käreksfullt hem till henne där hon lan få spenderar sina dagar som sällskapshäst....Ber att endast seriöst i intresserad tar kontakt som kan ge henne ett bra och fint hem .

Ja, och kräva seriositet när man själv är annat än seriös tycker jag när man rider en häst som är halt efter ridturerna men säga att lättare promenadridning kan fungera.

Alltså min häst tappar mig ibland. Hon är dålig på att plocka upp efter sig!

och min häst tappade mig i förrgår.
Den ramlade, och då hamnade uppenbarligen jag också på marken.
Mycket märklig situation. Hästen gjorde i stort sett en kullerbytta och skrapade sig på mule, nosrygg och ovanför ena ögat.

Alltså det är ju bara ledsamt. Samtidigt blir jag väldigt övertygad om att jag tagit rätt beslut som väljer att ta bort min gamla travare som är oren nu när den blir ensam, även om den "bara" är 16 år.

Saxat ur en annons:

Sprillans ny endast körd max 5 ggr! och sedan står i garage.

För mig är sprillans ny just - sprillans ny.
Då är den väl inte använd alls? Och inte har den stått en period i ett garage heller: har den stått ett tag så är den väl inte ny???

avsaknaden av ett kommatecken kan ge meningen en helt annan betydelse. hur tolkar ni denna? ;)

Hem avgör INTE pris, Famijehäst som går dressyr, hoppning och western
Att hemmet och inte priset avgör, går det att tolka på fler sätt? Det spelar ingen roll vad som bjuds för hästen om hemmet är fel, medan rätt köpare får köpa hästen även om den inte kan bjuda så mycket.

Att hemmet och inte priset avgör, går det att tolka på fler sätt? Det spelar ingen roll vad som bjuds för hästen om hemmet är fel, medan rätt köpare får köpa hästen även om den inte kan bjuda så mycket.
Och jag tolkar det helt tvärt om :rofl: Att priset är fast, att hemmet inte påverkar (avgör) priset liksom :o Eftersom det står Hem avgör inte pris, annars hade det ju stått: Hem avgör, inte pris :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka