Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
''Han är absolut något för den tävlingsintresserade, och jag tror att han har mycket att ge. Snäll att tränsa,sadla och han brukar inte leka kast med rädd ryttare. Jag har hoppat små hinder och han har tävlat bombana med MVG i uppförande. Hans stora intresse i livet är godis och matlagning.''
''Han är absolut något för den tävlingsintresserade, och jag tror att han har mycket att ge. Snäll att tränsa,sadla och han brukar inte leka kast med rädd ryttare. Jag har hoppat små hinder och han har tävlat bombana med MVG i uppförande. Hans stora intresse i livet är godis och matlagning.''
Hittade en annons på en häst till salu.
"Kan byten", och sedan en film där hästen bl.a. gör två byten, båda orena.
Något för den dåliga andedräkten kanske?Är inne och kollar på smink på Tradera. Finner en annons för ett "Sminkpaket" innehållandes 1st deodorant och... ett WC-block.
Ah! Så måste det vara!Något för den dåliga andedräkten kanske?
En mycket otydlig skylt!Inte hästrelaterat, men såg en skylt utanför en affär idag:
"Alla skor på bordet 79:-
Ta två för 140:-"
Menar dom att man kan köpa ALLA skorna för 79:-, men om man bara vill köpa två så blir det alltså dyrare per sko..?
Eller är skylten mest riktad till enbenta? För de flesta köper väl två skor (ett par) varje gång..?
Såg någon sälja en sadel på Tradera idag, beskriven som "stor och fin med alla tillbehör inkl trampstödet för att gå upp på hästen"
Såg någon sälja en sadel på Tradera idag, beskriven som "stor och fin med alla tillbehör inkl trampstödet för att gå upp på hästen"
Dessutom en kibgston i "äkta oxbuffelskinn"
Fast hen skrev ju hen inte visste mycket om sadlar och fått sakerna.
glöm inte bort "Det är 4 styckna understödssadlar till"
vilket på bild ser ut som 4 transportskydd i läder :P
inte på blocket. Jag hittar två annonser, en på tradera och en på blocket och båda säger samma.Hen har ändrat nu, nu står det transportskydd.