Hen kanske är botaniker?Tror det är automatisk stavning, hästen står långt från danmark, foderbord förstår jag att de ändrar till men foderbladen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hen kanske är botaniker?Tror det är automatisk stavning, hästen står långt från danmark, foderbord förstår jag att de ändrar till men foderbladen?
"Fodervärd till de allra minsta barnen"
Fullt på dagis..?
Såg att den var nere på 30' nu i en annons på fb...Rubrik: "32 om han åker idag"
Sen två filmer, två bilder och ålder, that's it, ingen mer info
cirkulerat med lägre å lägre pris hela veckan, tycker nästan synd om hästen, med den paniken hur ser man till att det får ett bra hem?Såg att den var nere på 30' nu i en annons på fb...
cirkulerat med lägre å lägre pris hela veckan, tycker nästan synd om hästen, med den paniken hur ser man till att det får ett bra hem?
Jag kan tänka mig att någon övernitisk person tyckte att det saknades ventilationssystem. Dvs typ ventilationshål i väggarna. Ärligt talat skulle det inte förvåna mig, en del myndighetspersoner..
Ja det var så jag fick förklarat för mig att de var tvungna att göra. Sen vet jag inte hur hög sanningshalten är men tyvärr har man ju hört nästintill lika konstiga saker folk fått nedslag för
Ja det har säkert sina orsaker, men kan ändå inte låta bli att se lite humor i det hela. Att luften skulle vara dålig i ett utrymme som saknar en hel vägg ställer ivarjefall jag mig lite frågande till, okej om det är en öppning i väggen men om väggen saknas helt? Har svårt att tro att det skulle vara sämre luft i ett sådant utrymme än i ett vanligt stall. Men jag är ingen expert, tyckte bara det lät rätt komisktOkej lite OT men jag måste kommentera detta.
Det är ett jättevanligt krav att även en ligghall ska ha ventilation. Om det bara finns en öppen långsida så kommer luften inte att cirkulera igenom byggnaden och den är således inte tillräckligt ventilerad. Hästarna ska ju kunna använda hela liggytan och inte bara den i framkanten vid den öppna sidan. För att luften ska cirkulera krävs en frånluftsöppning.
Normalt bygger man med en luftspalt mellan taket och väggen i bakkant.
Att hästar ska ha tillgång till frisk luft är ingenting en kontrollant har hittat på.
Ja det har säkert sina orsaker, men kan ändå inte låta bli att se lite humor i det hela. Att luften skulle vara dålig i ett utrymme som saknar en hel vägg ställer ivarjefall jag mig lite frågande till, okej om det är en öppning i väggen men om väggen saknas helt? Har svårt att tro att det skulle vara sämre luft i ett sådant utrymme än i ett vanligt stall. Men jag är ingen expert, tyckte bara det lät rätt komiskt
Jag skulle nog tycka det blev lite dragit här hemma om en vägg fattades, men det är jag det.Ja, det kanske låter komiskt men det är så luftrörelser och ventilation fungerar. Bara en helt öppen sida ger inga luftrörelser inne i byggnaden.
Tyvärr tänker många som du och därför är ventilationen i häststallar ofta väldigt bristfällig
Och förhoppningsvis så har ju de människor som har ansvar för detta mer koll, jag har inte påstått mig vara expert. Vi har fullt godkänd ventilation i mitt stall, det räcker för mig att veta.
Seriöst jag DÖR"Äldre Rickard som behöver lite renovering säljes eller bytes mot ponnyvagn"
Stackars Rickard som riskerar att bli såld eller bortbytt på ålderns höst.
Och nu ni, har man sänkt priset till ...90 kronor!Har sett en annons en tid på en repgrimma av vilken jag har exakt samma själv. Den kostar 39kr ny.
Budstart? 100kr
Försöka går ju iaf någon kanske nappar
cirkulerat med lägre å lägre pris hela veckan, tycker nästan synd om hästen, med den paniken hur ser man till att det får ett bra hem?
Syftar väl mer på att varenda dag lägga upp annons på måste bort exakt idagDet är väl bra att man sänker priset om man behöver sälja?
Syftar väl mer på att varenda dag lägga upp annons på måste bort exakt idag
...kronor..?Rubrik: "32 om han åker idag"
Sen två filmer, två bilder och ålder, that's it, ingen mer info
Nä, tusen men det stod så i rubriken, så det var nog bråttom om man inte hann skriva alla nollor...kronor..?