Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En annons på en hopphäst för 200.000 kr. Inte så mycket info och bilden är på ett "fölrunt" sto med huvudet i en vattentunna. Säljer man en häst för det priset kan man väl åtminstone bemöda sig med en hyfsad bild?
Just ja, det borde jag tänkt påÄsch då, är den så dyr är den garanterat fin
Nu tycker jag du är gnälligUnder rubriken säljes:
"Isolerad stuga med tre väggar och tak... "
Inte helt säker på att den håller värmen så bra, trots att den är isolerad.
Under rubriken säljes:
"Isolerad stuga med tre väggar och tak... "
Inte helt säker på att den håller värmen så bra, trots att den är isolerad.
Fick mig att tänka på en historia jag fick berättad för mig idag, om en bekants bekant som fick sin ligghall till lösdriften underkänd pga dålig ventilation. Hallen hade tre väggar
Hur är det ens möjligt?Fick mig att tänka på en historia jag fick berättad för mig idag, om en bekants bekant som fick sin ligghall till lösdriften underkänd pga dålig ventilation. Hallen hade tre väggar
Det var iofs kanske en bra säljfilm då, bussig häst - check!Såg ett videoklipp på en häst till salu, flera minuter där hästen bara travade.. Kom nån galopp också. Jätteskakigt filmat, snett och illamåendeframkallande. Hästen hade sadeln alldeles för långt fram och ryttaren satt i sån stolsits att hon knappt kunde rida lätt. Har nog aldrig sett nån som ridit lätt i sån otakt. Men hästen såg så snäll ut och travade på utan problem fast ryttaren ställde till det lite för den.
Jag kan tänka mig att någon övernitisk person tyckte att det saknades ventilationssystem. Dvs typ ventilationshål i väggarna. Ärligt talat skulle det inte förvåna mig, en del myndighetspersoner..Hur är det ens möjligt?
Du har en poäng där (tyvärr)Jag kan tänka mig att någon övernitisk person tyckte att det saknades ventilationssystem. Dvs typ ventilationshål i väggarna. Ärligt talat skulle det inte förvåna mig, en del myndighetspersoner..
Ja det var så jag fick förklarat för mig att de var tvungna att göra. Sen vet jag inte hur hög sanningshalten är men tyvärr har man ju hört nästintill lika konstiga saker folk fått nedslag förJag kan tänka mig att någon övernitisk person tyckte att det saknades ventilationssystem. Dvs typ ventilationshål i väggarna. Ärligt talat skulle det inte förvåna mig, en del myndighetspersoner..
Jamen visst inte så snyggt men om man annonserar ut en snäll, trygg familjehäst så passar väl en sån film ändå.Det var iofs kanske en bra säljfilm då, bussig häst - check!