Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg ett videoklipp på en häst till salu, flera minuter där hästen bara travade.. Kom nån galopp också. Jätteskakigt filmat, snett och illamåendeframkallande. Hästen hade sadeln alldeles för långt fram och ryttaren satt i sån stolsits att hon knappt kunde rida lätt. Har nog aldrig sett nån som ridit lätt i sån otakt. Men hästen såg så snäll ut och travade på utan problem fast ryttaren ställde till det lite för den. :)

För att fortsätta på fototemat: Alla annonser med uppenbart stulna bilder irriterar mig mycket. Ska man sälja en häst för 100 000 kr har man väl ändå råd att köpa loss bilden från fotografen? För att ändå nå ut till alla mindre bevandrade på området har vissa fotografer valt att skriva ut på bilden att den inte får förekomma i t.ex. annonser utan att betalas, men inte hjälper det alltid. Gissar att hästägaren inte skulle bli så glad om man åkte dit och "lånade" deras häst gratis en dag eller två. :devil:

Såg ett videoklipp på en häst till salu, flera minuter där hästen bara travade.. Kom nån galopp också. Jätteskakigt filmat, snett och illamåendeframkallande. Hästen hade sadeln alldeles för långt fram och ryttaren satt i sån stolsits att hon knappt kunde rida lätt. Har nog aldrig sett nån som ridit lätt i sån otakt. Men hästen såg så snäll ut och travade på utan problem fast ryttaren ställde till det lite för den. :)
Det var iofs kanske en bra säljfilm då, bussig häst - check!

Jag kan tänka mig att någon övernitisk person tyckte att det saknades ventilationssystem. Dvs typ ventilationshål i väggarna. Ärligt talat skulle det inte förvåna mig, en del myndighetspersoner.. :banghead:
Ja det var så jag fick förklarat för mig att de var tvungna att göra. Sen vet jag inte hur hög sanningshalten är men tyvärr har man ju hört nästintill lika konstiga saker folk fått nedslag för :grin:
Dock tror jag historien som berättades vid samma tillfälle, dock av annan person, inte riktigt var sanningsenlig. Enligt denne fick en vän sitt stall icke godkänt pga spindelnät i taket. Nån ska då alltid vara värst :banghead::meh::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka