M
mooi
Nå, tror du han är född på tygeln då?!
hm hm hmmm.. uttalar mig nog inte om detta trevlig häst iallafall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nå, tror du han är född på tygeln då?!
Alltså, nu måste jag säga att jag börjar undra... Ligger en islandsvalack ute till salu, med bilder där det ser ut som man har blurrat HÄSTENS ansikte...
Eeeeh.........................?
"Trevligt 7 årigt sto"
Under kön står det valack.
De hade väl glömt att ta av tränset på stoetNå, tror du han är född på tygeln då?!
Jag har en annons ute där jag söker en medryttarhäst. Blev precis uppringd av en, till en början, mycket trevlig kvinna som hade en snäll valack.
Vi pratade ett tag och hon berättade att hon inte har tid då hennes företag tar så mycket tid etc. Visade sig att hon har ett företag som håller på med homeparty-försäljning av sexleksaker. Ett företag jag var nära att söka jobb på tidigare när jag var arbetslös. Vi börjar diskutera detta och hon börjar ställa mer och mer intima frågor, då detta var sådant som kunder skulle kunna fråga etc. Visst, fine, jag är väldigt öppen av mig så jag svarade väl på det mesta men försökte styra tillbaka ämnet mot HÄSTEN, som faktiskt var det intressanta (trodde jag...). Helt plötsligt frågade hon om jag ville höra när hon tillfredsställde sig själv.. "Nej, nej det vill jag inte" sa jag varpå hon började stöna i luren. Jag tror inte att hon hade någon häst
WHAT?!?!?Jag har en annons ute där jag söker en medryttarhäst. Blev precis uppringd av en, till en början, mycket trevlig kvinna som hade en snäll valack.
Vi pratade ett tag och hon berättade att hon inte har tid då hennes företag tar så mycket tid etc. Visade sig att hon har ett företag som håller på med homeparty-försäljning av sexleksaker. Ett företag jag var nära att söka jobb på tidigare när jag var arbetslös. Vi börjar diskutera detta och hon börjar ställa mer och mer intima frågor, då detta var sådant som kunder skulle kunna fråga etc. Visst, fine, jag är väldigt öppen av mig så jag svarade väl på det mesta men försökte styra tillbaka ämnet mot HÄSTEN, som faktiskt var det intressanta (trodde jag...). Helt plötsligt frågade hon om jag ville höra när hon tillfredsställde sig själv.. "Nej, nej det vill jag inte" sa jag varpå hon började stöna i luren. Jag tror inte att hon hade någon häst
Ja man vill ju gärna spendera lite mer tid i stallet så man slipper vara men partnern."Välutbildad pga skilsmässa"
Har du en visselpipa så vissla i den så hårt du kan i luren.MEN HERRE MIN JÄVLA GUD! Nu ringer det igen, jag svarar, samma människa stönar fortfarande!!! Jag knäpper av direkt och då ringer hon IGEN. Knäppte bara av, svarade inte ens. Hon ringer från dolt nummer så jag kan inte spärra numret heller
Fungerar det även på dolt nummer från exempelvis försäkringskassan och vårdcentralen?Installerade en app som ska visa numret även om personen ringer med dolt sådant. Då jävlar