annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Medryttarannons, med tanke på språk och bilder - skriven av en tonårstjej. Hästen beskrivs som tja, helt ok för lite hobbyridning. Det jag reagerade på är denna meningen "han är lugn stabil häst med alla hovarna på marken" i kombination med bilderna, där hästen (troligtvis på kommando), stegerar med sin ryttare. Känns som om en annan tonårstjej/kille kommer vara den enda som är intresserad.

Jag har en annons ute där jag söker en medryttarhäst. Blev precis uppringd av en, till en början, mycket trevlig kvinna som hade en snäll valack.
Vi pratade ett tag och hon berättade att hon inte har tid då hennes företag tar så mycket tid etc. Visade sig att hon har ett företag som håller på med homeparty-försäljning av sexleksaker. Ett företag jag var nära att söka jobb på tidigare när jag var arbetslös. Vi börjar diskutera detta och hon börjar ställa mer och mer intima frågor, då detta var sådant som kunder skulle kunna fråga etc. Visst, fine, jag är väldigt öppen av mig så jag svarade väl på det mesta men försökte styra tillbaka ämnet mot HÄSTEN, som faktiskt var det intressanta (trodde jag...). Helt plötsligt frågade hon om jag ville höra när hon tillfredsställde sig själv.. "Nej, nej det vill jag inte" sa jag varpå hon började stöna i luren. Jag tror inte att hon hade någon häst :(

Jag har en annons ute där jag söker en medryttarhäst. Blev precis uppringd av en, till en början, mycket trevlig kvinna som hade en snäll valack.
Vi pratade ett tag och hon berättade att hon inte har tid då hennes företag tar så mycket tid etc. Visade sig att hon har ett företag som håller på med homeparty-försäljning av sexleksaker. Ett företag jag var nära att söka jobb på tidigare när jag var arbetslös. Vi börjar diskutera detta och hon börjar ställa mer och mer intima frågor, då detta var sådant som kunder skulle kunna fråga etc. Visst, fine, jag är väldigt öppen av mig så jag svarade väl på det mesta men försökte styra tillbaka ämnet mot HÄSTEN, som faktiskt var det intressanta (trodde jag...). Helt plötsligt frågade hon om jag ville höra när hon tillfredsställde sig själv.. "Nej, nej det vill jag inte" sa jag varpå hon började stöna i luren. Jag tror inte att hon hade någon häst :(
:eek::confused::crazy::banghead::yuck::nailbiting::arghh::cautious::wtf:

WHAT?!?!? :eek:

MEN HERRE MIN JÄVLA GUD! Nu ringer det igen, jag svarar, samma människa stönar fortfarande!!! Jag knäpper av direkt och då ringer hon IGEN. Knäppte bara av, svarade inte ens. Hon ringer från dolt nummer så jag kan inte spärra numret heller :(

"Söker med ljus å lykta efter en väldigt häst kunnig människa som vill ta hand om min fina häst som har blivit totalt förstörd i inredningen. Väldigt mån om att han kommer till någon som kan jobba med han varje dag å få han att få tillit till dig! Absolut ingen nybörjarhäst! ring om du är intresserad så berättar jag mer"

Behövs ny bättringsfärg kanske? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka