Ta skärmdump nästa gång du ser en riktigt rolig annons!@nejlicanej! den har blivit borttagen!!
åå typiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta skärmdump nästa gång du ser en riktigt rolig annons!@nejlicanej! den har blivit borttagen!!
åå typiskt!
Ta skärmdump nästa gång du ser en riktigt rolig annons!
Liten häst sökes.
Liten häst sökes till tjej i tonåren. Ej över 155 cm. Max 8 år. Pris Max 2500 eller ök. vallack. Övertagande till 1/11 ev tidigare. Kunskap och omvårdnad finnes.
Undrar om hon lyckas hitta något...?
Liten häst sökes.
Liten häst sökes till tjej i tonåren. Ej över 155 cm. Max 8 år. Pris Max 2500 eller ök. vallack. Övertagande till 1/11 ev tidigare. Kunskap och omvårdnad finnes.
Undrar om hon lyckas hitta något...?
Tänkte samma sak@JeayL de måste räkna med mååånga fynd vid besiktningen....
Hästvärlden är full av grejer som verkar vara totalt komplett omöjliga att stava till eller ens förstå innebörden av. Efter att ha sökt en specifik sak bland alla annonser så har jag kommit fram till en topplista.
Plats nummer 4: Fleecetäcke. Stavas på de mest underliga sätt. Fläs, flejse, flees, fleche.. Ni fattar grejen.
Plats nummer 3: Koppjärn. Behöver detta ens en förklaring? Kopparjärn, kroppjärn..
Plats nummer 2: Wintec Cair. Även ofta utannonserat som chir, chair, kair, car..
Och så till plats nummer ett på listan, Tinker. Har sett både annonser och hört folk som äger en tinker säga tinkel, thinker eller tingel. Äger man en häst så borde man möjligtvis åtminstone ha en aning om vad det kallas?
Vad bra med en häst som kan sticka på kommando!Hon älskar fart o fläkt men sticker inte om de inte e de du ber om.
Snacka om stolsits!Såg en annons ute på en "Wintec Chair" för några dagar sedan.. lite kul
Samt "wells" i alla möjliga stavningar... En pianospelande ras med lång mörk man..?Du har glömt Shettis!
Senaste jag såg var Cheetis
Åh, en sån skulle jag vilja ha, jag gillar Wintec sadlar, så stolsvarianten måste ju vara jätteskön..!Såg en annons ute på en "Wintec Chair" för några dagar sedan.. lite kul