@rosenknopp
Känns som att de kunde ha valt en mer smickrande bild till annonsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JISSES en sån biffig häst!! Ser ut som en Belgian Blue eller nåttSåg en annons precis:
"Stort snält kallblod säljes om rätt hem finns till henne!
Har haft henne sedan hon var 8 månader hon är nu 8 år jag är noga med att hon får rätt hem. Bellan är en rejält stor häst men hon tror att hon är liten lite otrygg när hon inte är med vänner. Hon är en gänslig häst mycket uppmärksam förutom att hon är bakskygg är hon en lätt riden häst ej så pigg utan tuffar på i sin takt. Hon är en blandning mellan två raser Poitevin och en anna kalblods ras hon kommer från Frankrike. Har pass och är vaxinerad. Hon är till den som vill ta lugna och trevliga ute ritter och ha en god vän för livet hon är även ranglåg."
För övrigt den bredaste framdel jag någonsin sett på en häst .
Vilken häst!Såg en annons precis:
"Stort snält kallblod säljes om rätt hem finns till henne!
Har haft henne sedan hon var 8 månader hon är nu 8 år jag är noga med att hon får rätt hem. Bellan är en rejält stor häst men hon tror att hon är liten lite otrygg när hon inte är med vänner. Hon är en gänslig häst mycket uppmärksam förutom att hon är bakskygg är hon en lätt riden häst ej så pigg utan tuffar på i sin takt. Hon är en blandning mellan två raser Poitevin och en anna kalblods ras hon kommer från Frankrike. Har pass och är vaxinerad. Hon är till den som vill ta lugna och trevliga ute ritter och ha en god vän för livet hon är även ranglåg."
För övrigt den bredaste framdel jag någonsin sett på en häst .
@rosenknopp
Åh, var hittade ni den annonsen? Måste se bilden!
Edit: nevermind, hittade hästen. JÖSSES!
Huvudet ser ju ut att vara photoshoppat dit, passar inte alls med kroppen.För övrigt den bredaste framdel jag någonsin sett på en häst .
Hehe, ja gigantisk . Ser verkligen ut som en Belgian blue .
Så många frågor.
Sadel?
Hur vig måste man vara för att rida hästen? Ett minimikrav torde ju vara att kunna gå ner i split
Hovslagare?
Hur RÖR sig denna häst? Alls...?
Hade varit väldigt intressant att få se en filmsnutt på hästen i rörelse!
Kan inte du, för bukes skull, höra av dig och vara intresserad av att få en sådan? Och sedan givetvis visa oss!