Man ska ju inte tro att man kan köpa ett hingstämne för 5 000:- direkt, inte om det är SWB-häst. Enstaka fall kanske, men generellt sätt. Svårklass ämne + hingstämne, ja, då ligger priserna 100 000+Vem har pratat om 400.000:- och VM egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska ju inte tro att man kan köpa ett hingstämne för 5 000:- direkt, inte om det är SWB-häst. Enstaka fall kanske, men generellt sätt. Svårklass ämne + hingstämne, ja, då ligger priserna 100 000+Vem har pratat om 400.000:- och VM egentligen?
Föl säljes där pappan är en gdk SWB-hingst och modern är en renrasig KWPN-Tupigpaard "Svårklassämne säljes, gångarter utöver det vanliga. Säljes som hingstämne."
Men hallå?! Tupigpaard är en körhäst = gråpapper i ASVH. Hingstämne?!
"Envist, självsäkert sto på 7 år. Körkort behövs. "
nyomstoBBad... *fniss...*Hjälp! Jo visst jag har körkort men det finns gränser för vad jag kan gå med på, även fast hästen är envis......... Nej, det blir inget köp där
Jag såg en sadel som var nyomstobbad, fick genast känslan av att människan var rejält förkyld.
Det är inte hästen på bilden som har skrivit insändare...Alltså, nu måste jag säga att jag börjar undra... Ligger en islandsvalack ute till salu, med bilder där det ser ut som man har blurrat HÄSTENS ansikte...
Eeeeh.........................?
Hittade en häst till salu som tydligen var "född på tygeln". Imponerande.
Jafriesern?
Nämen! vilken överraskning!min hästs boxgranne...
min hästs boxgranne...