Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
This..
"Vår kära Bullen behöver flytta pga tidsbrist! Barnen har blivit större och
tycker att Instagram och annat är mer intressant. Stackars Bullen är ensam och övergiven och längtar efter någon som vill pyssla om honom. Bullen har levt på en vacker skärgårdsö men vi kan ordna transport till fastlandet.
(Skärlkarlsedet på Smådalarö) han varken sparkas eller bits och står lugnt och stilla när du ska sitta upp! Han är inte så dyr i drift heller. En hel radda med tillbehör ingår, se bild! Allt är givetvis anpassat till Bullen!
128cm lång, 98cm i mankhöjd 163cm långa plankor som han står på. 56cm i bredd
om magen!"
Inte så konstigt. Min blev utdömd förra veckan (kommer T-märkas) och jag har fått massor av frågor om jag inte ska betäcka. Hennes största bedrift är att hon är skäck...Nu hittade jag ett sto till som är lämplig till avel för att hon är väldigt svår i ridningen. Jag blir nästan gråtfärdig.
Hittade just ett sto som har mycket nerv och därför passar bäst till avel...
Nu hittade jag ett sto till som är lämplig till avel för att hon är väldigt svår i ridningen. Jag blir nästan gråtfärdig.
"nembutal pentobarbital och bensokain till salu
Tack för att besöka detta område, vi är Top leverantörer av Nembutal Pentobarbital & bensokain hela världen och vår
tjänster erbjuds på nätet. Vi säljer Nembutal natrium till mycket rimliga priser som kan tillåta
någon person i någon klass för att kunna köpa."
Efter en snabb googling på vad det är blev jag nervös
"nembutal pentobarbital och bensokain till salu
Tack för att besöka detta område, vi är Top leverantörer av Nembutal Pentobarbital & bensokain hela världen och vår
tjänster erbjuds på nätet. Vi säljer Nembutal natrium till mycket rimliga priser som kan tillåta
någon person i någon klass för att kunna köpa."
Efter en snabb googling på vad det är blev jag nervös
Tryckte på rapportera-knappen direkt när jag såg det. Läskigt om någon på nåt vis skulle komma över det.
Inte så konstigt. Min blev utdömd förra veckan (kommer T-märkas) och jag har fått massor av frågor om jag inte ska betäcka. Hennes största bedrift är att hon är skäck...
Well. Först och främst är det ju jäkligt smart att sälja knark på internet Men jag skulle nog gissa att avsändaren mer riskerar att åka dit för bedrägeri ^^
Fast - å andra sidan - om någon dum sate nappar på det där och blir blåst på sina pengar - vad ska hen göra? Gå till polisen och säga att hen inte fick sina utlovade piller?
Äh, det är lugnt, hur seriöst som helst. Nu annonserar de om LSD. Eller varför inte lite badsalt?
"Också till salu ACTAVIS, LSD, MDMA, kokain, MEPEHDRONE, ketamin, efedrin, marijuana, OG KUSH, Xanax, Molly, Methylone, badsalt TILL SALU"
Äh, det är lugnt, hur seriöst som helst. Nu annonserar de om LSD. Eller varför inte lite badsalt?
"Också till salu ACTAVIS, LSD, MDMA, kokain, MEPEHDRONE, ketamin, efedrin, marijuana, OG KUSH, Xanax, Molly, Methylone, badsalt TILL SALU"
Herregud! Underbar!Hatten av för denna annonsörs tydlighet
Rubrik: "Kamikazepilot sökes till sto med flugor på loftet"
Det är mycket som inte stämmer med den hästen. Priset till exempel.Gillar valacken på 9 år som i dagsläget är ca 165cm "men förmodligen växer lite till". Undrar lite om det är midjemåttet som expanderar då eller?
Gillar valacken på 9 år som i dagsläget är ca 165cm "men förmodligen växer lite till". Undrar lite om det är midjemåttet som expanderar då eller?