Vem vilken kategori?? Jag hittar inte! *desperat*Man får inte länka till annonser, du får söka själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem vilken kategori?? Jag hittar inte! *desperat*Man får inte länka till annonser, du får söka själv.
Vem vilken kategori?? Jag hittar inte! *desperat*
Nu tycker jag att det börjar kännas lite som personangrepp här. Har vi några bra argument för att mannen på bilden är ett otäckt gubbslem som förtjänar att hånas? Själv associerar jag bilden till naturism.Klicka på "Radannonser", sedan "Products" och var redo med eye bleach.
Klicka på "Radannonser", sedan "Products" och var redo med eye bleach.
Nu tycker jag att det börjar kännas lite som personangrepp här. Har vi några bra argument för att mannen på bilden är ett otäckt gubbslem som förtjänar att hånas? Själv associerar jag bilden till naturism.
Määäään! Verkar som att min dator kör någon automatisk censur, för när jag klickar på Produkter så får jag bara upp 9 annonser(varav en är de där hästhuvudena), men fan ingen naken manKlicka på "Radannonser", sedan "Products" och var redo med eye bleach.
Du måste gå in under Hästutrustning i kategorin produkterMäääään! Verkar som att min dator kör någon automatisk censur, för när jag klickar på Produkter så får jag bara upp 9 annonser(varav en är de där hästhuvudena), men fan ingen naken man
Määäään! Verkar som att min dator kör någon automatisk censur, för när jag klickar på Produkter så får jag bara upp 9 annonser(varav en är de där hästhuvudena), men fan ingen naken man
Där finns bara två annonser, ett par benskydd och ett grimskaft... ÄR det sådär lite annonser på bukes annonsdel nuförtiden?Du måste gå in under Hästutrustning i kategorin produkter
:OPC´n på jobbet visar bara 5-6 annonser medan paddan hemma visar 110 annonser, inkl. näcken.
Bilden symboliserar väl att man till och med kan gå naken om man använder medlet utan att behöva besväras av insekter. Det kunde lika gärna varit ett par barn med nåt litet plagg eller en tjej med bikini, men för ovanlighetens skull får en man vara med på annonsbilden. Kanske av den enkla anledningen att det är han som tillverkar medlet och då behövde han inte leja in nån annan..?Bilden var väl inte så farlig, men vad har den med insektsmedel att göra? Ser mer ut som en annons för sololja, när de fanns: Med vår produkt kan du få samma färg som din häst!
TACK!!Kan det vara så att ni som inte hittar den, att ni har det inställt på ett visst län eller en viss del av Sverige bara? Det hade jag, omedvetet. Uppe i vänstra hörnet (tror jag?) att man kan ändra?
Och dessutom kan jag bara inte med de annonser där bilden på hästen sitter UPPOCHNER....... Att den är felvänd 90 grader kan jag ta, men helt och hållet uppochner, nej då öppnar i alla fall inte jag annonsen...