annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tycker jag att det börjar kännas lite som personangrepp här. Har vi några bra argument för att mannen på bilden är ett otäckt gubbslem som förtjänar att hånas? Själv associerar jag bilden till naturism.

Om det hade varit en annons för en nudiststrand fine men i det här sammanhanget känns den väldigt fel.

En yngre författare som hade lite tråkigt en stund kanske...?
(söker medryttare)

"...Du skall komma 4 dagar i veckan måndag-torsdag!! Resten tar jag. Ser helst att du är över 13 år och är seriös. Du kommer alltså 4 dagar i veckan och betalar runt 600-1000kr, om du skall betala 600kr får du faktiskt arbeta mkt i stallet och du får max rida 1 timma men om du exempel betalar 1000kr i månaden behöver du inte göra någon stalltjänst om du inte vill, då kan du komma dit och rida max 1 h 30 min, men om du mockar lite och tar hand om utsläpp och insläpp får du rida hur mkt du vill men överdriv bara inte... :) "

Määäään! Verkar som att min dator kör någon automatisk censur, för när jag klickar på Produkter så får jag bara upp 9 annonser(varav en är de där hästhuvudena), men fan ingen naken man :cry:

PC´n på jobbet visar bara 5-6 annonser medan paddan hemma visar 110 annonser, inkl. näcken.

Är det den bilden med en skäggig man som står bredvid en häst? Vad är problemet med den bilden? Jag förstår inte.

Det är ju gott om karlar (och kvinnor) med bar överkropp överallt under sommaren, är det mer äckligt om dom står bredvid en häst eller?

Åh jösses.. Eye bleach it is! XD

Skämt åsido så nej, SÅ hemsk är den inte. Men det finns väl betydligt mycket lämpligare bilder att använda om man vill sälja en produkt? En bild på PRODUKTEN exempelvis..

Såg för övrigt en annons med följande text idag: "I full kondition i dagsläget men det jobbar vi på". Hm.. :P

Bilden var väl inte så farlig, men vad har den med insektsmedel att göra? Ser mer ut som en annons för sololja, när de fanns: Med vår produkt kan du få samma färg som din häst!
Bilden symboliserar väl att man till och med kan gå naken om man använder medlet utan att behöva besväras av insekter. Det kunde lika gärna varit ett par barn med nåt litet plagg eller en tjej med bikini, men för ovanlighetens skull får en man vara med på annonsbilden. Kanske av den enkla anledningen att det är han som tillverkar medlet och då behövde han inte leja in nån annan..?
För mig var det en glasklar annonsbild.

Kan det vara så att ni som inte hittar den, att ni har det inställt på ett visst län eller en viss del av Sverige bara? Det hade jag, omedvetet. Uppe i vänstra hörnet (tror jag?) att man kan ändra?
TACK!!
Tyckte ju att alla fälten var ifyllt på "alla län" osv, men längst där uppe till vänster hade jag inte kollat :)

Men annonsen då:
Nu ÄR ni faktiskt sjåpiga! Herregud, måste det bara vara muskelmän på bild för att ni inte ska få ont i ögat? :cool:
Jag tycker bilden passar fint, man säljer en naturlig produkt som är snäll mot både folk och fä och man kan tänka sig att han kanske kan vara så naken just för att han också har det här på sig, och blir inte uppäten.
Jag gillade den, härlig bild :love:

*edit*
Milene: du hann före :)

Och dessutom kan jag bara inte med de annonser där bilden på hästen sitter UPPOCHNER.......:meh: Att den är felvänd 90 grader kan jag ta, men helt och hållet uppochner, nej då öppnar i alla fall inte jag annonsen...

Och dessutom kan jag bara inte med de annonser där bilden på hästen sitter UPPOCHNER.......:meh: Att den är felvänd 90 grader kan jag ta, men helt och hållet uppochner, nej då öppnar i alla fall inte jag annonsen...

Fnissade lite för någon vecka sen när någon hade lagt ut en annons med väldigt välskriven text och bra formulerat, och så var det två tillhörande bilder då. En upp och ned och en liggande på sidan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka