annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg just nu annons för ett visst insektsmedel (som jag personligen faktiskt tycker är riktigt bra) men bilden till medlet gör mig lite obekväm, ärligt talat... Ska väl föreställa Näcken eller nåt sånt men... Kanske bara jag som har huvudet i rännstenen?

Såg just nu annons för ett visst insektsmedel (som jag personligen faktiskt tycker är riktigt bra) men bilden till medlet gör mig lite obekväm, ärligt talat... Ska väl föreställa Näcken eller nåt sånt men... Kanske bara jag som har huvudet i rännstenen?

Hahaha, såg annonsen nu :rofl: Vilken karl :D

Herrejävlar, nu såg jag den också O_o Kanske lite too much rent allmänt! :nailbiting:

Såg en mycket makaber annons för "hästhuvuden". Som tur var så var de konstgjorda.. men säljaren hade kanske kunnat skriva det i rubriken? XD

Kan någon snälla säga var sjutton jag hittar denna Näcken-annons? Jag är löjligt nyfiken!

Jag tycker att bilden är så frånstötande att jag aldrig skulle fundera över att köpa medlet oavsett hur bra det är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka