Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg en annons där det var en tjej som hyrde ut en box. Det ingick box, hage, parkering etc.
kan vara en fördel att ha någonstans att parkera
Håller med, för mej är det ganska relevant i alla fallÄr det bara jag eller är det påfallande ofta man ser "fin korsning" - men utan att skriva ut vad det är för raser i hästen?
Det är det troligtvis inte, då det står även att de kan ordna att transporten står där.Du tror inte att det var en parkeringsplats till transporten? Det är ju inte alla stall som har någonstans där man får parkera transporten menar jag.
Men om det skulle visa sig att hästen inte kan mätas ner till ponnystorlek kan man ju fila ner hovarna några centimeterHåller med, för mej är det ganska relevant i alla fall
------------------------------------------------------------------------------
Såg idag en (förvisso väldigt seriös) annons där hästen ifråga idag tävlar bland stora hästar men: ' kan nog tas ner till d-ponny, då den är ca 150 cm.'
Själva annonsen och hästen kändes riktigt bra och hästen verkade en pärla, men jag personligen hade nog låtit bli att skriva så, cirka kan ju dessutom lika gärna vara 2 centimeter uppåt än neråt och har man egentligen ingen aning så hade jag nog faktiskt mätt innan jag lagt ut annons.
Men det är kanske bara jag
En häst med den utbildningen som den hade dessutom, hade ju säkert haft ett hyfsat högre värde o den nu råkade hålla sej som d-ponny...(?)
Mm kände lite så...Men om det skulle visa sig att hästen inte kan mätas ner till ponnystorlek kan man ju fila ner hovarna några centimeter
En fux kanske?rödmärkt?
Utrotningshotad kanske? Som man gör med fisken...rödmärkt?