Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är lite tricktränad och NH tränad, så det är ett plus om du med är intresserad av detta eller av att lära dig. Hon har just nu vila över sommaren pga skada i våras så förhoppningsvis går hon att rida efter vilan igen. Så nu tränar vi från marken istället just nu. Du som medryttare bör ha ridit ett par år och inte vara allt för ung, då hon kan testa dina gränser. Moppe, bil eller skjuts kan vara bra då bussförbindelsen där hon står nu ej är så bra, (kommer dock flytta därifrån efter sommaren men ej bestämt vart än.) Jag söker någon som främst vill komma ut i skogen på sköna uteritter och ev kunna rida något lättare pass i paddocken någon gång. Nu när hon inte får ridas vill jag ha 250kr/månaden för 2ggr/v, eller om du nu bara är intresserad av att vara skötare. Vill du bli medryttare när hon får ridas vill jag ha 400-500kr/m för 2ggr/v.
Denna har annonserat om medryttare till sin travare minst en gång i månaden i minst ett år.
I ett län där de flesta medryttarhästar är gratis och ridbara
Överhuvudtaget, vem skulle betala för att mocka ??väldigt skumt
Ytterligare en på samma tema, dock ett företag som erbjuder detta:
"Du som är tio år eller äldre har nu möjlighet att prova på att ta hand om hästar. Du kommer hit och är med i stallet två-tre timmar per tillfälle. Vad vi gör beror på dina erfarenheter och önskemål. Det kan vara ryktning av hästar, fodring och promenader med hästarna. Årstid, väderlek och hästarna bestämmer också vad vi gör varje gång. Syftet är att du ska få en inblick i hur det kan vara att ha häst. Detta passar dig som har ridit något år och är lite van att vara i ett stall.
För 200 kr per månad kan du komma hit och vara med i stallet en gång per vecka."
Världens bästa affärsidé, få dit folk för att arbeta och kräva dem på betalning för det istället för lön.
Ytterligare en på samma tema, dock ett företag som erbjuder detta:
"Du som är tio år eller äldre har nu möjlighet att prova på att ta hand om hästar. Du kommer hit och är med i stallet två-tre timmar per tillfälle. Vad vi gör beror på dina erfarenheter och önskemål. Det kan vara ryktning av hästar, fodring och promenader med hästarna. Årstid, väderlek och hästarna bestämmer också vad vi gör varje gång. Syftet är att du ska få en inblick i hur det kan vara att ha häst. Detta passar dig som har ridit något år och är lite van att vara i ett stall.
För 200 kr per månad kan du komma hit och vara med i stallet en gång per vecka."
Världens bästa affärsidé, få dit folk för att arbeta och kräva dem på betalning för det istället för lön.
Ja fast så som jag läser annonsen så kommer hästägaren att lägga ner ganska mycket tid på att ungdomen (minst tio år) ska få lära sig att hantera häst.
Jag ser inte att man försöker utnyttja ungdomarna. "...vad VI gör..." säger mig att hästägaren är hygglig att spendera sin tid på okända ungdomar. Den personen förtjänar betalt.
"Blir maxad C-ponny vid snabbt köp och bra hem kan priset diskuteras något."
Läste meningen säkert 8 gånger innan jag fattade att det saknas någon form av skiljetecken. Jag uppfattade det först som att ponnyn blir maxad C vid snabbt köp och bra hem (+ något om att priset kunde diskuteras)
Jag tror som dig, visst kanske personen ägnar sig åt ungdomarna första gången, men sen? Nej, jag skulle inte betala för mina barn att göra detta, hellre ringa runt till ridskolor för att hitta de som har hästskötarkurser osv till eleverna, vilket jag hittills alltid varit med om är kostnadsfria.Ytterligare en på samma tema, dock ett företag som erbjuder detta:
Hon är lite tricktränad och NH tränad, så det är ett plus om du med är intresserad av detta eller av att lära dig. Hon har just nu vila över sommaren pga skada i våras så förhoppningsvis går hon att rida efter vilan igen. Så nu tränar vi från marken istället just nu. Du som medryttare bör ha ridit ett par år och inte vara allt för ung, då hon kan testa dina gränser. Moppe, bil eller skjuts kan vara bra då bussförbindelsen där hon står nu ej är så bra, (kommer dock flytta därifrån efter sommaren men ej bestämt vart än.) Jag söker någon som främst vill komma ut i skogen på sköna uteritter och ev kunna rida något lättare pass i paddocken någon gång. Nu när hon inte får ridas vill jag ha 250kr/månaden för 2ggr/v, eller om du nu bara är intresserad av att vara skötare. Vill du bli medryttare när hon får ridas vill jag ha 400-500kr/m för 2ggr/v.
Denna har annonserat om medryttare till sin travare minst en gång i månaden i minst ett år.
I ett län där de flesta medryttarhästar är gratis och ridbara
Överhuvudtaget, vem skulle betala för att mocka ??väldigt skumt
"Jättefin gamling säljes som sällskap. Skogsmulle. Född 1986. Har varit ridskolehäst tidigare och tävlats i hoppning. Nu har han ett skönt liv som pensionär. Säljes pga ändrade familjeförhållanden."
Hittade under araber till salu. Kan den verkligen vara 28 år? Och varför säljer man en så gammal häst? Avliva känns som ett bättre alternativ. 3500 kr vill de ha..
Kan den verkligen vara 28 år?