Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför? Varför, varför, varför!?
"tik som är blandras med bordercollie och labrador. Pappan är blandras boxer och bullmastiff. Detta blir hundar med energi och framåtanda"
Inte jag heller.. Vem, med något slags vett i skallen, korsar dessa raser?! Det blir inte en hund med "energi och framåtanda", det blir en hund vars behov du i värsta fall inte kan tillgodose utan att slå knut på dig själv.Alltså, jag orkar inte...
NejInte häst.. Men troligtvis den mest givande bilannonsen någonsin!
"Hej! Dags att Sälje bilen jätte fin bil ingen fel på den fungerar bra"
För det är ju verkligen inget mer man behöver veta? :P
Finns ju ett stort antal sådana hopplösa hästannonser också. Ibland känns det som att folk kommer direkt in från papperstidningsvärlden och inte riktigt fattar att de inte betalar per rad för annonser på nätet. "Valack, 13 år, fux, utbildad." Jaha, liksom? Du tog dig inte tid att notera att alla andra annonser på den här sidan är minst tio gånger längre än din? Du hade verkligen inte två och en halv minut över till att skriva någonting mer än det här?
...Någon som annonserar efter en ny häst... Undrar om hon får några svar.. Haha
"Ras, stam osv är mindre väsentligt men förväntad mankhöjd minst 165 då jag är lång. Inga fantasi priser. Stor hästvana, dåligt utevistelse, pedant skötsel, eget stall"
... hoppas verkligen att det är en pekplatta eller mobil som fått fnatt och skrivit om daglig till dålig... annars så är det ju bra att folk är ärliga med hur utevistelsen är .Någon som annonserar efter en ny häst... Undrar om hon får några svar.. Haha
"Ras, stam osv är mindre väsentligt men förväntad mankhöjd minst 165 då jag är lång. Inga fantasi priser. Stor hästvana, dåligt utevistelse, pedant skötsel, eget stall"
Har varit utbildad tidigare men efter en långvarig vila sattes han igång igen i våras. Han har blivit mycket sparsamt tränad och vi har endast ridit honom i grundgångarterna och hoppat låga hinder, vilket han tycker är superkul. Har återigen vilat under sommaren p.g.a. ändrade familjeförhållanden samt bristande tid. Aldrig varit skadad vad jag vet.
Han förtjänar att komma till någon som kan ge honom mycket motion och kärlek. Han älskar att bli pysslad med . Har dock aldrig blivit flyttad från gården så han behöver en hel del lastträning. Högsta prioritet kommer att läggas på att han får ett gott hem. Det är viktigare än något annat. En häst som kan utvecklas massor och som man kommer få en väldigt kul tid med! Priset är satt med tanke på nuvarande kondition/utbildningsnivå och behovet av lastträning.
Se beskrivning.
Den är alltså aldrig flyttad från gården, men "aldrig varit skadad vad jag vet" och "varit utbildad tidigare" men står inget om ev tidigare nivå på utbildningen?
Nästa punkt på listan över saker jag inte begriper mig på: Varför korrekturläser inte folk sina annonser?... hoppas verkligen att det är en pekplatta eller mobil som fått fnatt och skrivit om daglig till dålig... annars så är det ju bra att folk är ärliga med hur utevistelsen är .