Vilket roligt syftningsfel. Ibland känns det som att de ungas svenskakunskaper bara sjunker. Dessutom skulle jag inte ens svara på en annons med texten "hoppa högt" i även om min häst kunde hoppa högt, låter inte så erfaret enligt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket roligt syftningsfel. Ibland känns det som att de ungas svenskakunskaper bara sjunker. Dessutom skulle jag inte ens svara på en annons med texten "hoppa högt" i även om min häst kunde hoppa högt, låter inte så erfaret enligt mig.
Jag funderar lite på priser.. Har sett en annons med ett halvblod, valack 14 år, ingen speciell stam. Hästen har tävlats lätta klasser i hoppning, som högsta prestation har den placerats i LA ett par gånger. Ägaren vill ha 300 000 för denna. I min värld låter inte det som ett rimligt pris.. eller?
Låter som att det har blivit en nolla för mycket...
30 000 låter mer rimligt för en sån häst.
Sv: annonsera mera
Korsning "är efter hingsten for feeling, mamman till honom va ett stort gotlandsruss på 140cm mkh." så inte så mycket stam där (eller är det ok med korsningar i hästvärlden? (är mer van vid hundar))
En kompis länkade den till mig.Dagens fniss på annonser är en "Mycket snäll hingst" som någon har haft den goda smaken att slänga ut en enda bild på. Där hästen stegrar. Kändes som en bra kombo.
Jag tycker att det är ännu roligare med den som vill ha 550 000:- för en sexårigt valack som endast är grundriden.
Har sett en annonsera flitigt i flera månader, står under Stockholm men stallet ligger flera timmars bilresa härifrån. Undras hur man tänker då?
men vem betalar 1500kr för att rida 3ggr i veckan?
(buck som knappt ens lägger 1500kr på sin häst i månaden)
På en tjusig anläggning i Sthlm på en välutbildad häst vore det billigtmen vem betalar 1500kr för att rida 3ggr i veckan?
men vem betalar 1500kr för att rida 3ggr i veckan?