Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korsning "är efter hingsten for feeling, mamman till honom va ett stort gotlandsruss på 140cm mkh." så inte så mycket stam där (eller är det ok med korsningar i hästvärlden? (är mer van vid hundar))
Hon älskar längdskidåkning , är väldigt modig och kraftfull .
Fast det är ju hästen i sig som är rolig @IngelaH Den behöver ju inte vara rolig att rida för det
bäst du boka provridning så vi får vetaKan den dra lika usla skämt som mig tro... Eller har den clownnäsa...?
Det låter som tjejen som hade en tråd om en importerad häst. Hon hade fått en video där man såg hästen ridas i alla gångarter samt skötas. Trots det trodde hon den var oinriden för att den var bångstyrig för henne.Sv: annonsera mera
En möjlig vinnarkandidat i tävlingen "Den kortaste hästannonsen".
Denna känns något märklig:
"Jag köpte honom i tron om att han var inriden, ska ha varit riden av den förra ägaren i alla gångarter. Dock så fick jag backa och tränar nu från marken och hänger och klänger på honom. Han är jätte trevlig att jobba med, men jag känner inte att jag vill lägga den tiden på att "rida in" honom igen."
Provrider man inte hästen innan?