Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
"Har ett vackert, snällt Haflinger sto som är snäll att hantera & rida dock lite tungstyrd (tänk Volvo 240 utan servo)"
*kl*
Jag förundras över alla dessa annonser med rubriken "projekt/problemhäst".
Hästarna säljs för en struntsumma men när man tittar närmare på annonsen så kan iallafall inte jag hitta någon anledning till varför dessa hästar skulle vara mer problematiska än några andra...
KL
"Har ett vackert, snällt Haflinger sto som är snäll att hantera & rida dock lite tungstyrd (tänk Volvo 240 utan servo)"
Ibland knasar min telefon ur när jag ska lägga ut annons. Bilden är rättvänd i mobilen men blir helt sned eller upp och ner när bilden kommer i annonsen. Både på blocket och hästnet :/
Ibland fungerar det dock så jag vet inte vad som är felet, det är otroligt irriterande iallafall !
"Addender hästar skänkes
hej jag har två addender hästar som skänkes bort. två ston mor och dotter mamman är 14 år och dottern är 7 år. mamman är körd med vagn men inte mer vad jag vet. dottern är bara körd lite med i skogen inget mer. skänker dom pågrund av allergi det är inget fel på hästarna värdens underbaraste hästar och fullt friska. "