anmälnings blankett

D

dove

hej
tänkte anmäla mig till en dressyr tävling som måste göras via mejl ellr post med en anmälnings blanket. hittar det på ridsport men min dator kan inte öpnna pdf och inte den andra heller. förut har jag alltid kunnat göra det hos min kompis men nu är hon inte hemma(på semester) och undrade om man kan hitta blanketten någon annan stans?

snabba svar tack anmälnings tiden går ut i övermorgon :o

// dove :bump:

Sv: anmälnings blankett

provade med både men, kan inte öpnna pdf filer sen inte jus den doc.. kmr fram en ruta som säger att det är ett 6.0 doc format och det ej går o öppna, ska fråg min granne om jag får låna deras dator ^^ haha det är typ gamlingar o dem kmr nog inte eller ha så att man kan öpnna dem annars får det bli att åka in till biblan inne i stan o låna dtor där xD

ladda hem adobe acrobat reader så kan du öppna .pdf

Det är gratis och du kan googla på 'get acrobat reader' eller något liknande så hittar du någonstans att ladda hem det.

tyckte det va bättre förut när man kunde beställa hem ett block med anmälningsblanketter

Numera är det ju väldigt få arrangörer som över huvud taget tar emot anmälan per post så anmälningsblankett på papper har man inte mycket nytta av, det är ju mail eller TDB som gäller i 98% av fallen.

Liknande trådar

Träning Hej, jag tänker köpa en ponny och har grönt kort mm, men jag undrar var alla hittar lokala tävlingar att anmäla sig till osv? Har sett...
2
Svar
24
· Visningar
2 415
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 949
Senast: a1agnlju
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 530
Dressyr Hej alla! I helgen nu som kommer ska jag och mitt fyraåriga sto åka iväg på kvalité, detta är första gången för oss båda att åka iväg på...
Svar
9
· Visningar
1 458
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈