Anmälda hästägare...

B

Benzon_lover

Är osäker om det här är rätt forum men...är det någon som kan svara på om man kan kolla upp om ngon speciell person har fått anmälning av vanvård av djur? :mad: i såfall, var kollar man upp detta?
 
Sv: Anmälda hästägare...

Är osäker om det här är rätt forum men...är det någon som kan svara på om man kan kolla upp om ngon speciell person har fått anmälning av vanvård av djur? :mad: i såfall, var kollar man upp detta?

Någon..???
 
Sv: Anmälda hästägare...

Du ringer till djurskyddsinspektören i den kommun det gäller,och ber att få handligarna i det fallet du vill veta om!
Eller så åker du till kommunhuset och frågar!
Vad är det för vanvårdsfall?
 
Sv: Anmälda hästägare...

Tack för svar! Jag ringer direkt på måndag och kollar upp.
...Det är inte riktigt läge att skriva om min det just nu men jag återkommer!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 506
Senast: Sezziyanen
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 242
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 253
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp