E

EnSomUndrar

Hej.
Om man ska anmäla sig till en t'vling på klubben å det inte finns någon sån där vanlig länk där man fyller i alla uppgifter. Utan det bara finns en mail adress.. (lokal tävling) hur gör man dåh? vad ska man skriiva in?

(Å en fråga som inte har med det här att göra, hur gör man om man har ett konto till här som man vill ta bort som medlem härifrån)

/meii i Stockholm...

Sv: anmälan

Varför ska du ta bort kontot? Det skadar ju inget att bara ha den så att säga :p

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 245
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 472
Senast: lizzie
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 047
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 413
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar