Anmäla annons

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare InsaneSpliffwizard
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 982
I

InsaneSpliffwizard

Det finns hur många annonser som helst som ligger fel på annonsforumet...
Går det inte o anmäla dessa längre?
*hittar ingen knapp*

Sv: Anmäla annons

Du tar fram annonsen, längst ner finns länkadressen, den mailar du till AnnonsDirekt Länk »Kontakta oss«) med en beskrivnig av varför annonsen ligger fel.

Sv: Anmäla annons

Får jag någon dag ledigt på min semester så ska jag nog ta och göra det, det är så jobbigt när man ska kolla annonser och det är så många som ligger fel. Det är inte bara en eller två på varje sida, utan det kan vara 7-8 stycken på en sida som ligger fel.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Mirre
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 196
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Skänkla mer?
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka