Anmäla till fölvisning.

Tahari

Trådstartare
Jag hade tänkt visa mitt föl i augusti men reder inte ut hur man anmäler. Enligt avelsföreningen anmäler man på TDB men trots envist letande kan jag inte hitta var. Vid kontakt med TDB hänvisade dom till avelsföreningen som i sin tur hänvisade tillbaka. Fattar ingenting just nu. Någon som anmält och kan lotsa mig fram till rätt mål !
 
Sv: Anmäla till fölvisning.

Sök tävling, distrikt alla, gren avelsvärdering. Då kommer de platser upp som hittills lagt in sina proppar, verkar inte vara alla men din borde ju finnas med eftersom de hänvisar dit.
 
Sv: Anmäla till fölvisning.

Verkar vara något strul med tdb söker jag på avelsvärdering som gren finns det inte ett enda sökresultat i hela sverige, går jag däremot in på arrangör via rullgardinen och väljer en arrangör/avelsklubb jag vet har fölvisning så får jag fram proppen och den är tydligt markerad att den ligger som avelsvärdering så verkar som att det blir någon kortslutning när programmet skall söka fram den via gren.
 
Sv: Anmäla till fölvisning.

Tack för svaren, dock misslyckades jag igen. Som arrangör står Kronobergs avelsförening vilken inte finns med i rullgardinen. Möjligen ingen som vet vilken förening som arrangerar fölvisningarna i Kronoberg/Blekinge i år ? Det är SWB det handlar om.
 
Sv: Anmäla till fölvisning.

Gå in på ASVH så hittar du fölvisningarna nära dig ?

Men är det inte tidigt ännu för att anmäla till fölvisningarna så de inte har kommit upp ännu på TDB ?
 
Sv: Anmäla till fölvisning.

Inget strul Gylle och Tahari, den finns. Det går jättebra, bara man markerar alla rutorna: Klubb, Lokal, Regional, Nationell. Jag gissar att det beror på hur de arr föreningarna benämner sina bedömningar - eller jag vet inte , men markera så rullar det upp.
Kronobergs ligger ute: http://tdb.ridsport.se/meetings/21620
 
Sv: Anmäla till fölvisning.

Inget strul Gylle och Tahari, den finns. Det går jättebra, bara man markerar alla rutorna: Klubb, Lokal, Regional, Nationell. Jag gissar att det beror på hur de arr föreningarna benämner sina bedömningar - eller jag vet inte , men markera så rullar det upp.
Kronobergs ligger ute: http://tdb.ridsport.se/meetings/21620

Nope även om jag markerar alla mina rutor kommer ingenting upp i listan.

Och bara för det testade jag att söka på vanliga tävlingar och helt klart är något galet får inte fram något där heller. En vän gjorde samma sak från sitt konto och fick inte heller upp några resultat alls. Ingen aning om användarkontona ligger på olika servrar så att det är därför det verkar funka för vissa men inte för andra ?
 
Sv: Anmäla till fölvisning.

Tackar så mycket !
När jag tryckte på din länk så kom det upp som det skulle. Konstigt att inte TDB kunde visa mig vägen utan hänvisade till att ta kontakt med arrangören.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 082
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 494
Senast: Juli0a
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
2 157
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 837
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp