L
laser
Är skit förbanad. Vart idag påhoppad av grannen. Hon skrek att det va mitt fel att hon inte skulle ha råd m sina hästar osv. Fattade noll. Efter mycke svordomar o spe fick jag klart för mig att hon blivit anmäld, vart tvungen o sko två av hästarna summa 2900 kr, va en verkning oxså. Ha hästarna inne , hagen förliten. Inge vind skydd. Hagen är ca 60+100m+en skogs dunge 10+60m. Efter
som hästarna skulle stå inne ibland får dom även där bygga om!
Summan av det hela: Hon har nu verken tid el pengar att ha hästarna! Det är inte jag som ställt till det, har frågat henne förut om det är god känt att ha häst som dom. Enda hon sa då va att dom hade påpekat att hon ej hade fönster i stallet. Men eftersom hästarna va ute så behövde dom ej åtgärda det? Det här vart låångt. Ville väll bara skriva av mig. Stämmer det hon säger, m att hon är tvungen att sko, ha hästarna inne, bygga om?
som hästarna skulle stå inne ibland får dom även där bygga om!
Summan av det hela: Hon har nu verken tid el pengar att ha hästarna! Det är inte jag som ställt till det, har frågat henne förut om det är god känt att ha häst som dom. Enda hon sa då va att dom hade påpekat att hon ej hade fönster i stallet. Men eftersom hästarna va ute så behövde dom ej åtgärda det? Det här vart låångt. Ville väll bara skriva av mig. Stämmer det hon säger, m att hon är tvungen att sko, ha hästarna inne, bygga om?