Ångra whatsapp-meddelande?

parfymflaska

Trådstartare
Är det någon som vet om det går att ångra ett skickat meddelande på WhatsApp? Alltså ett som har levererats till men ännu inte lästs av mottagaren, kan man radera så att det försvinner även ifrån mottagarens telefon? Tacksam för svar :-)

Är det någon som vet om det går att ångra ett skickat meddelande på WhatsApp? Alltså ett som har levererats till men ännu inte lästs av mottagaren, kan man radera så att det försvinner även ifrån mottagarens telefon? Tacksam för svar :-)

Tror det går - så länge det inte levererats. Dvs när det bara visas en klocka. Har det blivit en bock är det kört, om jag inte fattat helt fel.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 522
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
693
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama