Ang.valpen hugger.....

T

tulipanaros

Till Jadeiz
Det måste väl i rimlighetens namn vara helt O.K. att spinna vidare på en redan befintlig tråd-problematiken i tråden kvarstår säkert hos andra.Det är bara nya läsare som har tillkommit.
Dessutom var mitt inlägg inte ironiskt menat,så det finns ingen anledning att vara spydig, MrsScabtree !
När exakt blir en tråd för gammaö för inlägg???
Antingen så får ni ju ta bort tråden då den är " för gammal " elller så får man gå in på den och spinna vidare.

Sv: Ang.valpen hugger.....

Jag håller med här. Man blir ju ofta ombedd att använda sökfunktionen och diskutera i redan befintliga trådar och derför borde väl inte en tråd låsas för att den är för gammal?

Nu har jag dock ingen aning om vad den omtalade tråden eller diskutionen handlar om men jag anser ändå att det finns en problematik du det inte klart framgår hur man ska göra. Skapa en ny tråd som riskerar att låsas för att det finns andra alt. "väcka en gammal tråd" som låses för att den är för gammal.

Dock borde denna tråd ev. ligga på hjälpfoumet.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 697
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 167
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 564
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 718
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka