ang täby galopp!!!

Okej, hade inte en aning om att man fick rida på ängarna vid körlinge. Men ok, d låter ju bra, då ska jag genast bege mig till dom ängarna med hästarna.
Hehe, folket som bor vid körlinge skulle säkert bli överlyckliga om alla galoppörerna tog sig dit.. O jag kan se framför mig alla galoppörer och bilarna som kommer i 70km/h på den där vägen där man kommer ut från stigen för att sedan rida in mot körlinge.. Underbart

inte just vid KÖRLINGE, man rider förbi där och så kommer man till "sjöbergs området" (om du vet vart sjöberg ligger). de är ungfär där som klätterbacken ligger.

i de området år de såååå fint :love:
brukar bada i sjön där (vet inte vad den heter)

ja så heter den ju :idea:
brukar bada där med hästarn!!
ja hade hästarna i stallet som ligger precis där i somras!

mmmm......dem har ju byggt om stallet nu.förut så var de lite....vad ska man säga...gammalt! Men de va super mysigt iaf!
Nu är de ju väldigt fint därinne, men kanske inte lika mysigt längre....

Dåra?
När jag såg henne som åring, två åring o så när jag va där sa han att han tyckte jag skulle börja rida henne (tyckte hon va skiitsnygg när jag såg henne)
Strulig häst eller?

Haha, okej =)
ÅÅh, jag saknar lata hästar!! :crazy:
Hästarna jag rider nu går knappt o rida för att dom e sååå pigga... *suck*
Kanske ska göra ett ryck o åka o köpa henne...? :idea:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar