Sv: ang slakt
Tack högre makter för att du inte bodde bredvid mig när mitt ex försökte mörda mig!! Alltså, provocerar du på allvar eller?
Givetvis är de i ens liv viktigast men att säga som du gör verkar faktiskt (ursäkta) inte riktigt...moget. Jag förutsätter att du aldrig ätit kött i ditt liv.
Men det skrämmer mig när folk kan tycka att det är viktigare att få kremera en DÖD kropp än att rädda en levande kropp, oavsett ras på den levande.
Det finns dom som betyder något för mig i livet och deras liv är de enda jag värderar öht.. Eller nej...det blir himla fel, jag menar inte att ingen annans liv är värt nåt,. Men...hmm...att få begrava/i andra hand kremera min häst är viktigare för mig än att rädda liv, vare sig det skulle handla om människor eller kycklingar.. Och ni får gärna tycka att jag är dum i huvet..
De som jag älskar, deras liv värderar jag högst..
Tack högre makter för att du inte bodde bredvid mig när mitt ex försökte mörda mig!! Alltså, provocerar du på allvar eller?
Givetvis är de i ens liv viktigast men att säga som du gör verkar faktiskt (ursäkta) inte riktigt...moget. Jag förutsätter att du aldrig ätit kött i ditt liv.
Men det skrämmer mig när folk kan tycka att det är viktigare att få kremera en DÖD kropp än att rädda en levande kropp, oavsett ras på den levande.