Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättesvårt, men jag har nog planerat att borsta ordentligt innan, sen ha med en fuktig svamp/trasa för att dra av eventuellt damm just innan man ska in.
Känns som den bästa lösningen, vill ju inte ha ett föl som blivit vettskrämd dagen innan visning.
Kul att fler ska till gränsbo på torsdag, jag ska också dit!
Jag tänker inte bada mitt föl. Borstar ordentligt och flätar manen och försöker reda ut svansen, lite puts med svamp och glans där det behövs, så blir de fina nog tycker jag.
Har en fråga till :P
8.Får man ha pullarnosgrimma på stoet?
Jag ska ockå till Gränsbo, ska visa kring 09:30......både sto o även stambokaföra mitt sto, mitt bekymmer för tillfället är att jag ev, inte har någon medhjälpare.........
Vårt föl är bara 8 v så det finns inte så mycket man att knoppa, ska man försöka ändå, eller får det stå upp i vara rufsigt.......hur har andra gjort......
Eftersom jag inte är van, utan det är allra första gången jag ska visa någon häst, hade jag varit glad om någon mer rutinerad hade sprungit med stoet, som är 17 år gammal och fd tävlingshäst, mkt snäll. Fölet är också mkt socialt dock bara 8 veckor vid visningen så ej så stort........
När på dagen ska andra visa i Gränsbo........
Jag ska visa i Bratteborg nästa vecka, men där får man inte veta starttid förrän dagen innan Brukar det vaar så? Hopplöst att planera restan av dagen då ju...
Någon annan som ska visa där?
Du får gärna titta efter...
Jaranero heter min fölis.
Jemeni heter stoet som som ska premieras.