Ändring för hattanvändande på YR?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

taavis

Vad är det som gäller nu? Har försökt tolka TR med hjälp av flera personer. Det står ju att hatt endast får användas av seniorer, förr räknades YR som seniorer också.. Men enligt flera som jag har talat med så är det inte så längre. Utan det är hjälm som gäller för alla under 21 år. Suck.

Kan någon göra mig klokare? Ska YR rida med hjälm och frack sedan på t.ex. SM? :p

Sv: Ändring för hattanvändande på YR?

Jag tolkar TR så ja, det är ju helt sjukt!!! Att juniorer ska rida med hjälm det är förståeligt, men YR är över 18 och hjälm + frack?! nejnejnej! jag förstår inte varför om jag ska vara ärlig.

Sv: Ändring för hattanvändande på YR?

Som jag förstått det så räknas YR fortfarande som seniorer och får ha hatt.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 594
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 582
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30