Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ändrade regler för pensionsspar, hur påverkar det?
Av allt att döma blir det ändrade regler för privat pensionssparande nästa år. Att det inte blir avdragsgillt mot årets inkomst ha jag förstått men någon som har koll på vad förändringen innebär för de pengar man redan har sparat, när de ska tas ut?
De berörs inte- de har ju redan skattats efter då gällande regler, det gäller de som pensionsspar efter att regeln införs. Dock kommert ex enskilda företagare kunna fortsätta spara och på så sätt skjuta upp skatten tills det är dags att ta ut besparingarna...
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Skola & Jobb Jag läser till civilingenjör och är på slutspurten nu, skriver mitt examensarbete (folk brukar tycka det är lite oklart vad det innebär...
Foder & Strö Då det förutom koppar, zink och fosfor även fattas järn i årets analys så funderar jag på om kraffts high phosphorus miner skulle kunna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.