andra symtom på andra graviditeten

lovehorses

Trådstartare
Kan man få det?
När jag första gången var gravid för 3 ½ år sedan så ficka jag jätte ont i brösten å mådde konstant illa i 2 veckor. de var väl de första täcknena. allafall brösten och ingen sexlust.
MEN
Nu har jag fått för mig att jag kan vara gravid igen!:rofl:
JAg har ju SPIRAL, kan man ändå bli gravid?
Antagligen ser jag alla bäbisar och hör så många som är gravida.
kanske det är bara mensen som är på G.

MAn hoppas ju lite iallafall.

Måste bara skriva av mig. hoppas någon kan ge ett någolunda vättigt svar!!!:banana:
 
Sv: andra symtom på andra graviditeten

Klart att symtomen kan vara olika, liksom förllossning och den som kommer ut !
 
Sv: andra symtom på andra graviditeten

Ja det kan man. Jag har varit gravid tre gånger. Första mådde jag illa, var astrött mm. Andra kände jag absolut ingenting och den tredje var som den första.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Min första graviditet rivstartade med fruktansvärt illamående, var i princip sängliggandes i tre månader och mådde så otroligt dåligt...
Svar
9
· Visningar
2 464
Senast: Bexzor
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 985
Senast: cirkus
·
Gnägg Jag hade just gett upp hästeriet helt. Jag bor i innerstan sedan flera år, har inte varit i stall regelbundet på evigheter, har fullt...
Svar
16
· Visningar
1 575
Senast: AVB
·
  • Låst
Gravid - 1år Nu när jag sitter och ammar hela dagarna så surfar jag givetvis en hel del under tiden. Igår så läste jag en så otrolig vacker...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 202
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp