Ändra färgshema i XP?

Red_Chili

Trådstartare
Har sett att vissa personer har svart, rosa, ja alla möjliga färger, på sin "menyrad" (eller vad man ska kalla det).
Den där raden längst ner på skärmen :p

Vanligtvis kan man ju ändra mellan grön, grå och blå, det vet jag hur det fungerar.
Men hur ändrar man om man vill ha andra färger?

Hjälp..

Sv: Ändra färgshema i XP?

Om du ändrar till Windows Classic kan du ju välja vilka färger som helst, men då är det ju den gamla designen du använder :)

Högerklicka på skrivbordet -> Properties -> fliken Themes -> Ändra i rullisten till Windows Classic.
Hoppa till fliken Appearance -> Knappen Advanced...

(*gamla designen)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 765
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 215
Senast: LenaH
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 261
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar