Ändra ansiktet på ett naturligt sett med photoshop?

E

Eileen

Går det? och i sånt fall hur gör jag? typ höja kindbenen, förstärka drag osv. Har använt impressionistpenseln men det blir inte så bra (vad ska man ha den till egentligen?) trollstaven hur fungerar den kan den vara till hjälp här?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ändra ansiktet på ett naturligt sett med photoshop?

vad menar du?
 
Sv: Ändra ansiktet på ett naturligt sett med photoshop?

Vilken version av Photoshop har du?
Skulle som pmm säger kunna tänka mig att klonstämpeln är ett bra verktyg samt skugga/"ta bort skugga" (som jag inte komer på vad de egenligen heter nu (burn- och dodgetool i eng CS)), men jag tror att de verktygen var nya i 7.0...
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 720
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 143
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp