JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
12år kastrerad för ca ett år sedan innan var han varmblodig avelshingst med många vinster. mina släktingar äger han nu=)
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Anläggning
(Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.)
Hur många här...
2
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Uppdateringstråd #2
Gnägg Idag var känslan mycket bättre på banan, hade fokus på att inte tappa kroppskontrollen när Elsa tappar balansen och trycker in utan...
EZMK
Igår kl 21:54
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag trodde diskussionen om att stå stilla vid utrustningskontrollen var helt frikopplad från specifikt tillfälle, förlåt om jag bidrag...
the_connemara
Igår kl 21:28
Svar: 467
Visningar: 23 068
Grenar
Bildtråd
Gnägg Er så glad for galoppen begynner å komme på ungponnien. Har ventet så lenge på dette, med masse skader og sykdom. Enda lang vei å gå...
MimmiNO
Igår kl 21:09