• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 796
S

Sweet

Vad är detta för märke, har sökt här på forumet och på internet men inte hittat något. Bra, dåligt?

Sv: Andews

Kan det vara Andrews du menar? Undrar om inte Börjes hade det märket för ett par år sen på sadlar..Kommer inte riktigt ihåg, men tror att sadlarna var fina!

Känner igen namnet men minns inte hur eller vad.
*nyfiken på vad det kan vara för nått*

Ja,Börjes har haft Andrews sadlar.Engelsktillverkade sadlar i ganska hyfsad kvalite.Mjuka och sköna,men med för lite stöd i hoppsadeln(enligt mig).Brukar vara klart prisvärda,men kolla bommen!

ninsan skrev:
Kan det vara Andrews du menar? Undrar om inte Börjes hade det märket för ett par år sen på sadlar..Kommer inte riktigt ihåg, men tror att sadlarna var fina!

Andrews var det förstås! :D Såg att jag missat ett r! :angel:

hehe ja ibland har man lite bråttom att skriva , oc oj vad galet det kan bli :) :p

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: WildHorse
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 855
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 873
Senast: Shixle
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka