%-andel lusern i Hippo Alfa

Antiqua

Trådstartare
Ja, det vill jag veta;)

Vad Hippo Alfa innehåller har jag hittat på deras hemsida, men jag vill veta procentuell andel på de olika fodersorterna, lusern, majs,vetekli osv, det står ej.

Nån som har de uppgifterna och vill dela med sig?

Jag har sökt bland många alfatrådar här på foder men hittar inte de uppgifter jag vill ha.

Tack:bow:

Senast ändrad:
Sv: %-andel lusern i Hippo Alfa

Utan att känna till Alfa överhuvudtaget, skull jag nog säga att det varierar beroende på analysvärdena i de ingående foderämnen. Normalt är det så. Dvs de garanterar viss proteinhalt, energihalt, spårämnen eller vad du vill, men för att kunna det kommer de att ändra receptet mellan batcherna, dvs de kan inte garantera en exakt procent av olika foderämnen.

Sv: %-andel lusern i Hippo Alfa

Skicka gärna länken om innehåll till mig är du snäll :)
*tack*

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 276
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 860
Senast: Fazeem
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 769
Senast: Johanna1988
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 209
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka