Ananas på pizza (utbruten från Tråd för random bilder med roliga texter IV)

Vad är det med det här med ananas på pizza? Jag är med på en engelskspråkig discord kanal och där kommer det upp minst en gång i månaden och folk förfasas över att man kan lägga ananas på pizzan....men ingen kan eller vill förklara varför.

Därför att det är en styggelse av bibliska proportioner att lägga ananas i mat!

Edit: Jag SKREK när de försökte lägga en ananasring på min hamburgare i Finland! 😱
 
Vad är det med det här med ananas på pizza? Jag är med på en engelskspråkig discord kanal och där kommer det upp minst en gång i månaden och folk förfasas över att man kan lägga ananas på pizzan....men ingen kan eller vill förklara varför.
För att italienare inte gör så och då får ingen annan göra så.

(Jag är rätt passionerad med att normalisera ananas på pizza.)
 
Vad är det med det här med ananas på pizza? Jag är med på en engelskspråkig discord kanal och där kommer det upp minst en gång i månaden och folk förfasas över att man kan lägga ananas på pizzan....men ingen kan eller vill förklara varför.
För att det är typ det vidrigaste som jag smakat och ändå säljer Pizza Hawaii som smör. Brukar fnissa varje gång när jag hör en beställning, tills jag inser att de verkligen vill ha det och inte alls bara gjort sitt livs största misstag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 172
Senast: skiesabove
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: Fibusen
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 758
Senast: Lipperta
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 003
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Häst som sväljer luft
  • EMS/"fångnacke" - vad gör vi?

Omröstningar

Tillbaka
Upp