Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skickade grovfoderanalys till Analycen förra året. Men vi tyckte det blev lite dyrt så jag undrar var man annars kan skicka? Vad tycker ni är bäst vad gäller pris och tid för analys?
Jag skickade till Hjortens Lab förra året, det kostade 495 kr för MJ, smrp, TS o mineralerna.
Skickade till Agrilab i år o de tar 425 för samma paket, de skickar analysresultatet via e-mail om man vill.
Hjortens tog lite drygt 1 vecka förra året men du kanske menade Agrilab o i så fall kan jag inte svara på det ännu för jag skickade till dom i torsdags men jag kan återkomma så fort jag fått svar
MJ, protein o TS 363 kr + moms
Kalcium, Fosfor, Magnesium o Kalium 182 kr + moms
Mögel o bakterier 538 kr + moms
Om du går in på deras hemsida o klickar på Lantbruk-hästens foder-följesedel hästfoder i lilla menyn till höger så har du priserna på följesedeln som öppnas i Acrobat
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.