Analsäcks-fråga ;)

K

Kimz0r

Jag var ute med hunden i morse och han bajsade helt normalt, jättefina korvar o.s.v. En halvtimme senare började han springa rundor på mitt vardagsrumsgolv och satte sig sedan och bajsade igen. Dock, den här gången var det löst och det "sprutade" även lite lös substans. Och det luktade något så vidrigt! Hundbajs luktar alltid illa, men det här var något extraordinärt. Kan det ha varit analsäckarna han tömde?
 
Sv: Analsäcks-fråga ;)

Tack :bow: då vet jag det, har inte haft så mycket kväljningar på väldigt länge... :crazy:
 
Sv: Analsäcks-fråga ;)

Jättemysigt. :love: ;) Maken stod i hallen med t-shirten uppdragen över näsan och när vi skulle pussas hejdå fick jag absolut inte ta i honom ens med den hand jag inte använt för att torka bajs. Det var verkligen extraordinärt fruktansvärt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 756
Senast: Dino
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 886
Hundhälsa Min hund är 7,5 år, blandras Jack Russel/Dansk-svenskgårdshund. Väger ca 16 kg och är ca 37 cm hög så stor för de raser som är i honom...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 264
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 090
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp