@dpmatte Hon ville inte skriva ut någon smärtlindring just eftersom han måste ta det lugnt. Hade han fått smärtstillande så hade han fart runt som vanligt här är jag rädd. Jag har fullt sjå att hålla honom lugn som det är nu. Tidigare idag var han ju ganska nere men nu ikväll har han busat runt fast haltande eller på tre ben och jag och sambon får röra oss i ultrarapid för att inte trigga igång något bus. Det räcker att vi reser oss upp så tror han att vi ska busa. Han har ätit nästan som vanligt nu ikväll och dricker gör han som vanligt och har gjort hela tiden. Han är så himla uttråkad så att han gör utfall mot katten och hittar på allt möjligt för att få utlopp för sin energi. Det är ju på ett sätt skönt att han är piggare men det är svårt att hålla en sådan hund som honom lugn då.
Jag tror på knä eller höft. Han sitter annorlunda och sträcker emellanåt ut benet bakåt som om det känns obehagligt.
Jag tror på knä eller höft. Han sitter annorlunda och sträcker emellanåt ut benet bakåt som om det känns obehagligt.